ServiceNow Certification – wzrost kompetencji w SPOC

Aktualności / Posted on

ServiceNow Certification – wzrost kompetencji w SPOC

Mając świadomość ciągłej potrzeby odbywania szkoleń w branży IT. Stale wspieramy poszczególnych członków zespołu w podnoszeniu kompetencji. Wzrost umiejętności  o jakich mowa wynika nie tylko z doświadczenia zdobywanego w trakcie realizacji lokalnych i międzynarodowych projektów, ale także poprzez osiąganie wiedzy z kolejnych obszarów funkcjonowania i administrowania platformą ServiceNow. Niekiedy sami pracownicy zaskakują nas swoimi działaniami – samodzielnie biorąc udział w szkoleniach on-line, zdając egzaminy i przesyłając nam zdobyte certyfikaty. Najistotniejszym i – ze względu na charakter wykonywanej pracy, implementowanych produktów – najbardziej pożądanym obszarem szkoleń są certyfikacje ServiceNow. Zdobyta w ten sposób wiedza ma praktyczne zastosowanie w codziennej pracy i realizowanych zadaniach.
Niemal wszyscy członkowie zespołu SPOC posiadają certyfikację CSA – Certified ServiceNow System Administrator. W ciągu kilku ostatnich tygodni mamy kilka osiągnięć na polu szkoleń. Dawid i Marcin – developer i konsultant techniczny – w wyniku pozytywnie zdanego egzaminu uzyskali ze strony ServiceNow certyfikację Certified Implementation Specialist (CIS). Tym samym powiększyli do 5 grono pracowników SPOC mogących legitymować się tego rodzaju certyfikatem.

Jeśli chodzi o Dawida – nie był to jego jedyny sukces w ostatnim czasie. Prócz regularnego udziału w pracach zespołu projektowego znalazł również czas na przygotowania do kolejnego z egzaminów organizowanych przez ServiceNow. Jest on pierwszą osobą w teamie, która może pochwalić się tytułem ServiceNow Certified Application Developer (CAD).

To nie jedyne sukcesy ostatnich tygodni w SPOC – dzięki pozytywnej akredytacji ze Strony ServiceNow i mającym miejsce assesmencie, Adam – trener SPOC uzyskał możliwość prowadzenia szkolenia ServiceNow Advanced System Administration. W ten sposób portfolio szkoleń oferowanych przez SPOC uległo rozszerzeniu. 2-dniowy kurs stworzony został dla administratorów i konsultantów ServiceNow, którzy zarządzają systemami ServiceNow – będącymi w produkcji przez 6 do 12 miesięcy. Warunkiem uczestnictwa w tymże szkoleniu jest również zdanie egzaminu Certified System Administration. Szkolenie zakończone jest egzaminem umożliwiającym zdobycie tytułu: Certified Advanced System Administrator. Aktualne terminy wszystkich oferowanych przez SPOC szkoleń, ich ceny i miejsca prowadzenia znajdziesz tutaj. (linkowanie do zakładki szkolenia)

Pozytywna ocena działań SPOC, jakości oferowanych szkoleń (ankiety pochodzące od uczestników szkoleń zbierane przez ServiceNow) i kompetencji trenerów spółki umożliwiła nam osiągnięcie statusu: ServiceNow Authorized Training Parner.
Bardzo cieszy nas taki rozwój wypadków i kolejne mały sukcesy naszych pracowników, których jesteśmy świadkami. Już teraz wiemy, że kolejni członkowie zespołu również przygotowują się do zdobywania kolejnych umiejętności i certyfikatów.

ServiceNow Certification – wzrost kompetencji w SPOC