Aktualności / Posted on

ServiceNow Forum 2016, London

Tętniące aktywnością i oferujące mnóstwo treści, forum ServiceNow w Londynie było ekscytującym wydarzeniem i doskonałym sposobem na integrację ze społecznością SN. Poniższy relacja zawiera przegląd oraz streszczenie najważniejszych wydarzeń, które miały miejsce w trakcie trwania forum.

Duże liczby i ciekawe prezentacje

Biorąc pod uwagę liczbę uczestników – ponad 1800, 43 stoiska wystawców, prawie 20 prezentacji naszpikowanych informacjami, w trakcie forum jak również po nim, zdecydowanie było co oglądać, o czym dyskutować i nad czym się zastanawiać. Forum odbyło się w robiącej wrażenie ExCeL Arena, mieszczącej się na nabrzeżu Royal Victoria w Londynie.

Jak można było się spodziewać, zespół SN zainaugurował wydarzenie prezentacją, przedstawiającą plan dnia i nadchodzące atrakcje. Oczywiście ogólne sesje informacyjne stanowią doskonały sposób na zorientowanie się w kierunku, w jakim podąża platforma, jak również w zaletach płynących z programowania na niej. Jednak prawdziwą korzyść dla organizacji używających tego narzędzia w swoim biznesie, jak również dla firm dostarczających usługi dla tych klientów, stanowiły odrębne warsztaty dotyczące różnorakiej tematyki.

Ze względu na fakt, że wiele sesji odbywało się równocześnie, niemożliwością byłoby uczestniczenie w nich wszystkich na żywo. Jednakże ServiceNow umożliwia tym, którzy mają dostęp do portalu Community, pobranie slajdów z większości prezentacji, które odbyły się tego dnia w ramach breakout sessions. Można je obejrzeć pod poniższym linkiem.

Uczestnictwo? W zasadzie po co?

Ze strony SPOC w forum uczestniczyli Steve Ormston oraz Michal Łogwiniuk, którzy zdecydowali się rozdzielić i wziąć udział w różnych sesjach, po czym na koniec dnia scalić zebrane informacje przy jakże zasłużonym kufelku.

Decyzja SPOC’a aby udać się w krótką podróż z Poznania do stolicy Anglii opierała się na podobnych założeniach, co zapewne większości uczestników:

  • lepsze zrozumienie kierunku, w jakim podąża ServiceNow poprzez zmiany w nadchodzących wersjach systemu
  • networking i interakcje z innymi ludźmi, którzy pracują z platformą SN każdego dnia, ucząc się od siebie nawzajem i poznając nowe perspektywy.
  • diagnoza, co jeszcze SPOC może zaoferować potencjalnym klientom w ramach świadczonych usług.

Rozwój i nauka jest kluczowa, nie powinno się spoczywać na laurach w żadnej dziedzinie życia, a zwłaszcza w świecie technologii, który podobnie jak unoszący się na wodzie lodowiec, nieustannie zmienia swój kształt i kierunek. W SPOC dążymy do tego, aby poszerzać naszą wiedzę z korzyścią dla naszych klientów i wydarzenia takie jak to bardzo w tym pomagają, pozwalając widzieć dalej i podejmować słuszne decyzje co do obszarów, w których chcemy rozwijać kompetencje.

Według Stevena i Michała, największe korzyści płynące dla współczesnego biznesu z platformy SN oferują aplikacje zorientowane biznesowo, takie jak: HR, Customer Service lub indywidualnie budowane procesy biznesowe.

Na co pozwala platforma?

Platforma SN pozwala na niewyobrażalne zwiększenie wydajności i efektywności powyższych usług, świadczonych w ramach biznesu. W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, pozwala to tak naprawdę uprościć wykorzystywane procesy biznesowe i technologie – usprawniając procesy i niwelując potrzebę wielu dodatkowych aplikacji, a tym samym przeciwdziałając osłabianiu produktywności i spadającej motywacji pracowników w imię zasady, że w codziennym zabieganiu nie ma potrzeby dokładania dodatkowych wymagań czy procesów.

Pracując z własnymi klientami, SPOC zaobserwował, że choć zastosowanie tych wszystkich nowoczesnych podejść i technologii wydaje się dużym, skomplikowanym wyzwaniem, w rzeczywistości często bywa zupełnie odwrotnie. Stosując efektywne, zwinne podejście, można w dość prosty sposób oszacować wymagania biznesu i stworzyć ustrukturyzowany plan wdrożenia systemu lub modułów, które dostarczane są w ramach serii krótkich sprintów – każdy release zawiera określoną funkcjonalność a poszczególne kamienie milowe układają się w całość wdrożenia.

Jeśli są Państwo zainteresowani rozszerzeniem platformy ServiceNow o nowe możliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami, zorganizujemy przegląd istniejących procesów i wraz z Państwem przygotujemy plan, który pomoże turbodoładować produktywność w firmie

 

ServiceNow Forum 2016, London