Aktualności / Posted on

Steven i Zherald dołączają do zespołu SPOC

W ostatnich tygodniach zespół SPOC został wsparty nowymi siłami. Do zespołu SPOC w Poznaniu dołączyli: Steven Ormston – przyjmując rolę Account Manager i Zherald Ametlli – stanowiąc wsparcie dla Marty i Soni (dołączając do zespołu…

Aktualności / Posted on

SNUG Polska – 4 spotkania za nami

W listopadzie 2015 patrząc na rozwój społeczności ServiceNow User Group w innych krajach – jako SPOC – zgłosiliśmy się do producenta platformy z pytaniem o możliwość organizacji SNUG Polska. Społeczność stworzyliśmy poprzez współpracę z ServiceNow…

Aktualności / Posted on

Przed nami ServiceNow Knowledge16

Nie jest to bynajmniej sektor, ani współrzędne miejsca na bilecie lub oznaczenie rozmiaru czegoś – choć wszystkie wymienione parametry trochę opisywaną kwestię definiują. Mowa o jednym z największych branżowych wydarzeń obszaru IT, spotkania, którego liczba uczestników…

Aktualności / Posted on

Cało wyszliśmy z paszczy lwa

Na naszej stronie informowaliśmy kilka miesięcy wcześniej o podpisaniu umowy na kompleksowe wdrożenie systemu ServiceNow Service Management wraz z wykonaniem integracji do systemów biznesowych u naszego klienta ING Services Polska. Dziś chcielibyśmy zaraportować zakończenie prac…

Aktualności / Posted on

Grupa ServiceNow User Group Polska już powołana!

Pubowe klimaty, trochę niepewności i wyczekiwania: czy pojawią się wszyscy zaproszeni goście. Zrobiliśmy to! – pierwsze, inauguracyjne spotkanie ServiceNow User Group Poland stało się faktem. Grudniowy wieczór The Spencer Pub w Katowicach był tłem dla nowego…

Aktualności / Posted on

Procter&Gamble International Operations kolejnym klientem SPOC

Z niemałą satysfakcją informujemy, iż Procter&Gamble International Operations zdecydowało o rozszerzeniu współpracy z ServiceNow. Przez okres najbliższych 3 miesięcy zespół specjalistów SPOC zajmie się wdrożeniem łączenie 11 procesów master data management dla marki Wella na…

Aktualności / Posted on

Start platformy ServiceNow dla International Personal Finance

W sierpniu 2014 rozpoczęliśmy projekt implementacji Incident Management (IPF), Problem Management, Knowledge Management, Service Request Fulfillment dla International Personal Finance w 10 krajach. Wdrożenie wymagało od nas aktywacji i modyfikacji 4 plugin’ów językowych (polskiego, czeskiego,…

Aktualności / Posted on

ServiceNow wersja Fuji już dostępna

3 marca ukazała się nowa wersja platformy ServiceNow pod nazwą Fuji. W nowej wersji, ServiceNow zostaje wzbogacony o nowe aplikacje, takie jak IT Financial Management, Legal Service Management, Finance Service Management, Marketing Service Management oraz unowocześnione…

Aktualności / Posted on

7 procesów ITIL w 9 miesięcy

Zespół SPOC (wtedy Departament ServiceNow w MWT Solutions) zrealizowali projekt wdrożenia systemu ServiceNow dla Bunge Polska (dawniej Zakładów Tłuszczowych „Kruszwica”), spółki koncernu Bunge. Wdróżenie zostało zrealizowane w 2011 roku i było pierwszym wdrożeniem ServiceNow realizowanym w Polsce…