ServiceNow Developer

Poznań – tutaj pracuje nasz zespół
Sprawa jest prosta. Aby wspierać szybki rozwój ServiceNow w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko ServiceNow Developer. Brzmi nieźle, prawda? Ale to dopiero początek. Dołącz do naszego zespołu i bierz aktywny udział we wdrożeniach platformy dla międzynarodowych Klientów. Nie znasz ServiceNow? Żaden problem! Mamy program szkoleń, dzięki któremu szybko ogarniesz kolejne zadania i zdobędziesz niezbędne certyfikaty. Aha, a kiedy zostaniesz członkiem SPOC – wybierzesz swój avatar, dostaniesz kubek z własnym motywem. SPOCojnie, my też jesteśmy geekami!

Co oferujemy

umowę o pracę,

zdobycie doświadczenia w najszybciej rozwijającym się narzędziu ITSM na świecie,

brak korporacyjnej atmosfery i regulaminowych outfitów,

pracę w młodym, zgranym i otwartym zespole,

nielimitowany dostęp do najnowszych technologii IT i dobrej kawy,

wyszkolenie w ServiceNow, ITIL, zwinnym zarządzaniu projektami,

zdobycie doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu projektów rozwiązań IT Service Management z wykorzystaniem cloud computing, SaaS, Web 2.0,

zdobycie doświadczenia we wdrażaniu procesów IT zgodnie z biblioteką ITIL,

realizację projektów w zespołach międzynarodowych,

wynagrodzenie z programem premiowym, zgodnie z osiąganymi wynikami i tempem rozwoju,

sprawdzoną kartę na siłkę i miejski fitness.

Co będziesz robił

realizował projekty wdrożeniowe i utrzymaniowe ServiceNow,

współpracował z Project Managerem i innymi członkami zespołu projektowego,

projektował i wykonywał integracje WebService,

przygotowywał testy i (niedużą ilość) dokumentacji wdrożeniowej.

Czego oczekujemy od Ciebie

wykształcenia technicznego – ostatnie lata studiów (albo tuż po),

znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,

dobrych umiejętności analitycznych,

umiejętności programowania w języku JavaScript,

umiejętności pracy zespołowej, czasem komunikacji z ludźmi :),

samodzielności i odpowiedzialności w działaniu,

bycia fighterem i stałej chęci rozwoju swoich mocy,

znajomości ITIL oraz metodyki SCRUM będzie dodatkowym atutem,

doświadczenie we wdrożeniach oprogramowania będzie dodatkowym atutem.

Senior ServiceNow Developer

Poznań – tutaj pracuje nasz zespół
Praca zdalna? – taki model również jest możliwy!
Sprawa jest prosta. Stawiamy na dalszy rozwój zespołu SPOC. Chcielibyśmy również realizować coraz więcej projektów – poszukujemy kandydata na stanowisko Senior ServiceNow Developer.
Pokaż nam swoje doświadczenie projektowe, dołącz do największego Partnera ServiceNow w Europie Środkowo-Wschodniej i bierz aktywny udział we wdrożeniach platformy dla międzynarodowych Klientów. Nie tracimy czasu na pracę nad innymi produktami poza platformą ServiceNow – wszystkie projekty, które realizujemy opierają się właśnie o to rozwiązanie. Dołącz do naszego zespołu i działaj tak jak lubisz. SPOCojnie, my też jesteśmy geekami!

Co oferujemy

umowę o pracę lub współpraca b2b,

doskonalenie umiejętności w najszybciej rozwijającym się narzędziu ITSM na świecie,

brak korporacyjnej atmosfery i regulaminowych outfitów,

pracę w młodym, zgranym i otwartym zespole specjalistów ServiceNow,

nielimitowany dostęp do najnowszych technologii IT i dobrej kawy,

wyszkolenie kierunkowe w różnych obszarach platformy i modułów ServiceNow, zwinnym zarządzaniu projektami,

praca wyłącznie z projektami opartymi o platformę ServiceNow,

zdobycie doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu projektów rozwiązań IT Service Management

realizację projektów w zespołach międzynarodowych,

wynagrodzenie z programem premiowym, zgodnie z osiąganymi wynikami i tempem rozwoju,

sprawdzoną kartę na siłkę i miejski fitness.

Co będziesz robił

brał udział w licznych projektach wdrożeniowych i utrzymaniowych ServiceNow,

tworzył kompleksowe i zautomatyzowane implementacje na platformie ServiceNow,

rozwiązywał złożone problemy w obrębie platformy wykorzystując zdolności analityczne,

projektował najbardziej optymalne i wydajne rozwiązania,

brał aktywny udział w definiowaniu struktur i tworzeniu architektury,

uczestniczył przy migracjach rozwiązań pomiędzy różnorodnymi środowiskami systemowymi,

asystował w warsztatach projektowych z klientem,

estymował rozwiązania techniczne, wspierając tworzenie ofert,

konfigurował testy jednostkowe do swoich implementacji,

wykorzystywał najlepsze praktyki programowania,

współpracował z Project Managerem, programistami i testerami, działając wedle metodyki Scrum,

tworzył (niedużą ilość) dokumentacji wdrożeniowej.

Czego oczekujemy od Ciebie

minimum 3-letniego doświadczenia pracy na platformie ServiceNow i dogłębnej wiedzy technicznej z zakresu modułów i wykorzystania platformy,

wykształcenia technicznego,

znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację (ustną i pisemną) z klientami i zespołem SPOC,

bardzo dobrych umiejętności analitycznych,

biegłości w korzystaniu z języka JavaScript (poziom zaawansowany), wykorzystywaniu Angular JS,

umiejętności pracy zespołowej, rozwiązywania problemów,

samodzielności i odpowiedzialności w działaniu,

stałej chęci rozwoju swoich mocy,

pełnego zrozumienia technicznego procesów biznesowych,

udokumentowane doświadczenie wdrożeniowe w oparciu o ITIL i/lub metodykę SCRUM będzie dodatkowym atutem,

każdy z certyfikatów ServiceNow Developer/Administrator – będzie dodatkowym atutem.

ServiceNow Support Specialist

Poznań – tutaj pracuje nasz zespół
Sprawa jest prosta. Aby wspierać szybki rozwój ServiceNow w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko ServiceNow Support Specialist. Brzmi nieźle, prawda? Ale to dopiero początek. Dołącz do naszego zespołu i bierz aktywny udział we wdrożeniach platformy dla międzynarodowych Klientów. Analizuj umowy z Klientami, stwórz wizję supportu, komunikuj się z klientami i przydzielaj zadania poszczególnym członkom zespołu. Wspólnie z pozostałymi członkami zespołu będziesz także rozwijać doświadczenie firmy w projektach zarządzania usługami IT. Nie znasz dobrze ServiceNow? Żaden problem! Mamy program szkoleń, dzięki któremu szybko ogarniesz kolejne zadania i zdobędziesz niezbędne certyfikaty. Aha, a kiedy zostaniesz członkiem SPOC – wybierzesz swój avatar, dostajesz personalizowany kubek i t-shirt z własnym motywem. SPOCojnie, my też jesteśmy geekami!

Co oferujemy

umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia, która Ci odpowiada,

inspirującą pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT,

wyszkolenie w ServiceNow, ITIL, zwinnych metodykach projektowych,

możliwość realnego wpływu na kształt procesów supportowych,

zdobycie doświadczenia w realizacji projektów w zespołach międzynarodowych,

wynagrodzenie z programem premiowym zgodnie z osiąganymi wynikami i tempem rozwoju,

sprawdzoną kartę na siłkę i miejski fitness.

Co będziesz robił

analizował/a umowy z Klientami pod kątem parametrów SLA,

przyjmował/a mailowo i telefonicznie zgłoszenia i wnioski klientów dot. zmian,

kolejkował/a zadania, nadawał/a/a priorytety realizacji i szacował czasochłonność poszczególnych zapytań,

realizował/a zmiany samodzielne i/lub konsultował potrzeby zaangażowania pozostałych członków zespołu w dokonywanie zmian,

zlecał/a i przydzielał/a przygotowanie prac dla zespołów deweloperskich,

badał/a satysfakcję klientów z wdrożonych poprawek i czasu ich realizacji.

Czego oczekujemy od Ciebie

wykształcenia technicznego – ostatnie lata studiów lub tuż po,

doświadczenia na stanowisku: programisty, administratora systemów lub w ramach support technicznego firmy programistycznej (np. help desk),

znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację oraz pisanie dokumentacji (używany w codziennej komunikacji),

umiejętności programowania w języku JavaScript,

umiejętności efektywnego komunikowania się, tłumaczenia pojęć i funkcjonalności,

zdolności analitycznych, samodzielności i odpowiedzialności w działaniu,

certyfikat ITIL oraz znajomość metodyki SCRUM będą dodatkowymi atutami,

doświadczenia w organizacji supportu w software house będzie dodatkowym atutem,

dużo chęci – podejmowania nowych wyzwań i wychodzenia ze strefy komfortu.

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

Poznań – tutaj pracuje nasz zespół

Sprawa jest prosta. Aby wspierać szybki rozwój ServiceNow w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży. Brzmi nieźle, prawda? Ale to dopiero początek. Dołącz do naszego zespołu i bierz aktywny udział we procesie sprzedażowym opartym o platform ServiceNow dla międzynarodowych Klientów. Nie znasz ServiceNow? Żaden problem! Mamy szybką ścieżkę wdrożenia, dzięki której błyskawicznie ogarniesz kolejne zadania i zdobędziesz niezbędne umiejętności.

SPOCojnie, my też jesteśmy geekami!

Jesteś osobą, która lubi zdobywać nowe obszary wiedzy? Potrafisz wyznaczać sobie cele i dążyć do ich osiągania? Jeśli na oba te pytanie odpowiadasz twierdząco – możesz być osobą, której właśnie poszukujemy.

Potrzebujemy do zespołu kandydata, który będzie wspierał działania sprzedażowe zespołu SPOC poprzez generowanie leadów i okazji sprzedażowych w ilości tak dużej jak tylko jest to możliwe. Będziesz kluczowym ogniwem we wzroście i ekspansji SPOC na kolejne rynki obfitujące w nowych klientów.

Co oferujemy

ciekawe i dynamiczne środowisko pracy,

pracę w młodym, zgranym i otwartym zespole,

dostosowanie zadań do Twoich możliwości godzinowych,

okazję poznania sprzedaży typu B2B, modelu SaaS, platformy ServiceNow,

podstawę wynagrodzenia + premię uzależnioną od osiąganych wyników,

możliwość dostosowania godzin pracy do Twojego planu zajęć,

umowę zlecenie realizowaną w wymiarze ok. 80 godzin/miesiąc z możliwością przejścia na umowę o pracę (w przypadku pozytywnych wyników),

nielimitowany dostęp do dobrej kawy,

Co będziesz robił

Poszukiwał potencjalnych klientów SPOC i zbierał informacje o ich działalności,

Szukał kluczowych osób kontaktowych w ramach danej organizacji,

Tworzył, aktualizował i utrzymywał bazy klientów SPOC,

Wykonywał połączenia telefonicznej i wysyłał korespondencję mailową,

Umawiał osoby na rozmowy i spotkania handlowe,

Będziesz obecny podczas całego procesu sprzedażowego od momentu kwalifikacji potencjalnego klienta do zakończenia sprzedaży,

Prowadził komunikację z członkami zarządów i kluczowymi osobami obszaru zarządczego w ramach międzynarodowych organizacji.

Czego oczekujemy od Ciebie

umiejętności bardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (zarówno w mowie jak i piśmie),

wysokiej motywacja i chęci podejmowania nowych wyzwań,

wytrwałości i nie zrażania się w przypadku pierwszych niepowodzeń,

Junior Project Manager

Poznań – tutaj pracuje nasz zespół

Sprawa jest prosta. Aby wspierać szybki rozwój ServiceNow w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko Junior Project Manager. Brzmi nieźle, prawda? Ale to dopiero początek. Dołącz do naszego zespołu i bierz aktywny udział we wdrożeniach platformy ServiceNow dla międzynarodowych Klientów. Nie znasz ServiceNow? Żaden problem! Mamy szybką ścieżkę wdrożenia, dzięki której błyskawicznie ogarniesz kolejne zadania i zdobędziesz niezbędne umiejętności. Aha, a kiedy zostaniesz członkiem SPOC – wybierz swój avatar, na dzień dobry dostaniesz kubek z własnym motywem.  SPOCojnie, my też jesteśmy geekami!

Co oferujemy

umowę o pracę (lub inną, preferowaną przez Ciebie formę zatrudnienia),

zdobycie doświadczenia w najszybciej rozwijającym się narzędziu ITSM na świecie,

pracę w młodym, zgranym i otwartym zespole,

brak korporacyjnej atmosfery i regulaminowych outfitów,

nielimitowany dostęp do najnowszych technologii IT i bardzo dobrej kawy,

wyszkolenie w ServiceNow, ITIL, zwinnym zarządzaniu projektami

zdobycie doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu rozwiązań IT Service Management,

zdobycie doświadczenia we wdrażaniu procesów IT zgodnie z biblioteką ITIL,

realizację projektów w zespołach międzynarodowych,

wynagrodzenie z programem premiowym, zgodnie z osiąganymi wynikami i tempem rozwoju

sprawdzoną kartę na siłkę i miejski fitness.

Co będziesz robił

stanowił stałe wsparcie dla Project Managera i innych osób w zespole SPOC,

nadzorował projekty wdrożeniowe i utrzymaniowe w ramach platformy ServiceNow,

przygotowywał dokumentację, procedury oraz procesy związane z wdrażanymi zmianami,

organizował komunikację między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi uczestniczącymi w procesie wdrożenia.

Czego oczekujemy od Ciebie

wykształcenia technicznego (preferowane ostatnie lata studiów)

umiejętności analitycznych,

umiejętności dobrej komunikacji w języku angielskim (zarówno w mowie jak i piśmie),

samoorganizacji i umiejętności planowania pracy innych osób,

umiejętności koordynowania wielu zadań równocześnie,

komunikatywności oraz umiejętności pracy zespołowej,

samodzielności i odpowiedzialności w działaniu,

znajomość ITIL oraz metodyki SCRUM będą Twoim dodatkowym atutem,

doświadczenie w realizacji projektów wdrożenia oprogramowania będzie dodatkowym atutem.

O firmie SPOC

SPOC to dostawca rozwiązań informatycznych. Specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów zarządzania usługami, w tym usługami IT. Nasze działania opieramy na platformie ServiceNow, wierząc, że współpracujemy ze światowym liderem innowacyjnych rozwiązań. Największą wartość spółki stanowi zespół ponad 20 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, programistów i testerów, posiadających doświadczenie w realizacji projektów ITSM i tworzeniu aplikacji na zamówienie. Eksperci SPOC biorą udział w projektach międzynarodowych, pracując również nad projektami poza granicami Polski.

SPOC sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14 (61-754 Poznań) jako administrator danych osobowych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będę przetwarzane w celach rekrutacyjnych oraz w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania oraz uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwi udział kandydata w prowadzonym procesie rekrutacji. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższym oświadczeniem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SPOC sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Aplikuj

wypełnij poniższy formularz