Tworzymy rozwiązania na platformie ServiceNow.

Jesteśmy partnerem ServiceNow od 5 lat. Dostarczamy rozwiązania zarządzania usługami przedsiębiorstwa,

w tym usługami i infrastrukturą IT.

Aktualności

Przed nami K16

Nie jest to bynajmniej sektor, ani współrzędne miejsca na bilecie lub oznaczenie rozmiaru czegoś – choć wszystkie wymienione parametry trochę opisywaną kwestię definiują. Mowa o jednym z największych branżowych wydarzeń obszaru IT, spotkania, którego liczba uczestników osiąga prognozowana jest nawet na 10.000 osób. To organizowane przez ServiceNow święto to Knowledge – impreza corocznie gromadząca coraz więcej uczestników. Knowledge…

Details

Zapraszamy: Kolejne spotkanie ServiceNow User Group Polska – 24.03.2016r. , Warszawa

ServiceNow dba o ciągłą wymianę wiedzy, stałe informowanie użytkowników o bieżących funkcjonalnościach platformy, planach rozwojowych względem kolejnych wersji i spodziewanych optymalizacjach platformy. Niemniej ważne jest przekazywanie wiedzy i best practicies wśród obecnych użytkowników – właśnie dlatego istotne są spotkania w grupach użytkowników i potencjalnie zainteresowanych w ramach społeczności platformy ServiceNow: ServiceNow User Group Polska. Kolejne spotkanie ServiceNow User Group Polska będzie miało miejsce już 24 marca 2016 roku w Hotelu Marriott w Warszawie.

Details

Cało wyszliśmy z paszczy lwa

Na naszej stronie informowaliśmy kilka miesięcy wcześniej o podpisaniu umowy na kompleksowe wdrożenie systemu ServiceNow Service Management wraz z wykonaniem integracji do systemów biznesowych u naszego klienta ING Services Polska. Dziś chcielibyśmy zaraportować zakończenie prac nad projektem i podzielić się z Państwem opisem zakresu wdrożenia. Przyznajemy – łatwo nie było, jednak udało się zrealizować zakładane…

Details

Produkty

Nasze rozwiązania opieramy na platformie ServiceNow – lidera rynku narzędzi do zarządzania usługami, w tym zarządzania usługami IT.

SN_Web_RGB_xlarge_800pxW-01-01
Untitled-1

Usługi

Doświadczony zespół konsultantów realizuje usługi wdrożenia, utrzymania, integracji i rozwoju rozwiązań na plaformie ServiceNow.

Szkolenia

Oferujemy szeroką gamę szkoleń certyfikowanych i własnych, procesowych i narzędziowych, otwartych i zamkniętych. Zapoznaj się z pełną ofertą i zapisz na szkolenie.

iconmonstr-flip-chart-8-icon-256 (1)
Untitled-3

Aplikacje dedykowane

Tworzymy dla platformy ServiceNow aplikacje dedykowane rozszerzające obszary wykorzystania systemu, np. aplikacje mobilne na platformę IOS lub Android.

Doświadczenie

Konsolidacja servicedesk w branży meblowej.

Spółka została wynajęta do zrealizowania projektu konsolidacji servicedesk oraz wdrożenia systemu ServiceNow w 7 krajach na 3 kontynentach. W pierwszej fazie wdrożone zostały aplikacje Incydent, Problem, Change, Service Request Service Level Mamagement Self-Service Portal. W tym samym roku zrealizowany został projekt wdrożenia zarządzania zasobami oraz wykrywania środowiska w oparciu o narzędzie ServiceNow Discovery. Jednym z…

Details

Tłumaczenia "w locie" na potrzeby servicedesk.

Exide Technologies to globalna korporacja obecna w 80 krajach, której pracownicy posługuja się kilkonastoma językami. IT servicedesk pracuje w modelu „follow the sun” z centrami na kilku kontynentach, a pracownicy mogą zgłaszać incydenty w językach lokalnych. Taki model obsługi rodzi wyzwanie zbalansowania kosztów obsługi interakcji w języku narodowym a dotrzymaniem warunków SLA usług IT w czasie gdy wybrana lokalizacja…

Details

7 procesów ITIL w 9 miesięcy

Zespół SPOC (wtedy Departament ServiceNow w MWT Solutions) zrealizowali projekt wdrożenia systemu ServiceNow dla Bunge Polska (dawniej Zakładów Tłuszczowych „Kruszwica”), spółki koncernu Bunge. Wdróżenie zostało zrealizowane w 2011 roku i było pierwszym wdrożeniem ServiceNow realizowanym w Polsce przez polskiego partnera. Projekt został zrealizowany w rekordowo szybkim czasie 9 miesięcy. W tym czasie wdrożonych zostało 7 aplikacji platformy…

Details
Newsletter
E-mail
Zaufali nam