ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Jeden system danych dla pełnego wglądu w procesy i infrastrukturę IT
Aplikacja śledząca cykl życia środków trwałych, możliwa do wdrożenia w różnych działach przedsiębiorstwa.
Skuteczne zarządzanie zmianami stale występującymi w infrastrukturze danej organizacji jest kluczowym aspektem pracy departamentu IT. Wspieramy ten obszar przygotowanymi i łatwymi do wykorzystania funkcjonalnościami, tak aby efektywnie zredukować koszty i ryzyko idące za wprowadzaniem zmian.
Aplikacja pozwalająca na usprawnienie procesu przywracania usług po nieplanowanej przerwie lub zauważalnym obniżeniu jakość świadczonej usługi. Wspiercie wielu kanałów zgłoszeniowych, integracji z zewnętrznymi systemami, automatyzacji procesów czy dedykowanej bazy wiedzy.
plikacja pozwala na śledzenie kosztów związanych z elementami konfiguracji i katalogiem usług. Koszty te mogą być związane z dowolnymi jednostkami biznesowymi czy centrami kosztów i raportowane bezpośrednio z platformy.
Aplikacja wspierająca organizację w minimalizacji niekorzystnego wpływu przerwy w świadczeniu usług oraz zapobieganiu przyszłym, ewentualnym, przerwom w ich świadczeniu poprzez badanie przyczyn występowania incydentów. Ścisła integracja z aplikacjami Incydent, Change, Knowledge i CMDB wspiera codzienną pracę IT.
Aplikacja obejmująca planowanie, projektowanie, budowę, grupowanie oraz testowanie wydań zmian, zarówno tych sprzętowych jak i dotyczących oprogramowania.
KORZYŚCI
wzrost efektywności
w zarządzaniu obszarem IT
zwiększenie produktywności
tworzenie wartości dodanej
w obszarze IT
możliwość samodzielnego
zarządzania usługami
jedno, łatwo
dostępne repozytorium wiedzy
skuteczne zarządzanie zmianami
w dynamicznym środowisku
kontrola ryzyka przerw
w świadczeniu usług
stałe monitorowanie wydatków
związanych z infrastrukturą i assetami IT
ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Wsparcie działów różnych obszarów organizacji w strategicznych działaniach, zarządzania procesami realizowanych w centrach usług wspólnych (shared service center).
Aplikacja pozwala scentralizować wnioski stanowiące zapotrzebowanie na nowy produkt, usługę, prace naprawcze, rozwojowe itp. zarówno w obszarze IT, jak i poza nim. Mechanizmy oceny przez wymagane osoby, szacowanie ryzyka, włączenie kwestii finansowych, centralny dashboard – to wszystko ma ułatwić pracę z tym procesem.
Aplikacja pozwala scentralizować proces nadzorczy, zautomatyzować działania polegające na weryfikacji i ocenie danych utrzymywanych na platformie, jak i tych pobieranych z zewnętrznych źródeł danych, w celu odpowiedniego ich wyraportowania i zautomatyzowania działań naprawczych.
Aplikacja zapewnia bezpieczny i szybki dostęp do kluczowych składników wydajności dla procesów (KPI) jak i metryk umożliwiających proaktywne działanie w ramach rozwijania usług biznesowych. Rozbudowane wykresy i metody prezentacji danych dają kompletny obraz wspomagający dostarczanie usług w oparciu o platformę ServiceNow.
Aplikacja pomaga w ocenie, zarządzaniu oraz porównywaniu firm, zdefiniowanych na platformie jako dostawcy zewnętrzni. Rozbudowane mechanizmy ankietowe, kontrakty, raporty czy dashboardy umożliwiają monitorowanie stanu rzeczy związanego z jakością dostarczanych przez firmy usług czy towarów.
Aplikacja wspiera proces wytwarzania oprogramowania – od fazy początkowej do końca wdrożenia, wykorzystując metodologię SCRUM - historyjki, sprinty, epiki, releasy, zarządzanie poprawkami, defektami i inne właściwości metodologii SCRUM.
KORZYŚCI
szybki dostęp do kluczowych
składników wydajności dla procesów (KPI)
dostarczenia wiarygodnych
danych managerom IT
nad procesem zakupów
pełna kontrola
wiarygodna ocena jakości
i kosztu dostarczanych usług
dostęp do danych
operacyjnych w czasie rzeczywistym
umożliwia szybszą i wydajniejszą pracę
wszystkim zespołom projektowym
zarządzanie zasobami
poprzez kontrolę zapotrzebowania
zapewnienie zgodności procedur
i procesów z wytycznymi regulatorów
ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Jeden system danych dla pełnego wglądu w procesy i infrastrukturę IT
Aplikacja umożliwia dostęp do spójnego repozytorium danych. Jeśli odpowiednio zasilona (dla przykładu Service Watch) może obrazowaćpełną strukturęusług wspieranych przez IT, przedstawiając szczegóły dotyczące elementów konfiguracji oraz relacji zachodzących pomiędzy nimi.
natywna aplikacja ServiceNow umożliwiająca stworzenie własnego interfesju w postaci portalu WWW będącego nakładką umiejscowioną na samym szczycie platformy. Organizacje mogą przygotowaćśrodowisko dedykowane użytkownikom końcowym, przyjazne, łatwe w użyciu oraz zawierające elementy własnego "corporate identity:
Obszar dedykowany do tworzeniu własnych aplikacji na platformie ServiceNow. M.in: aplikacja Agile development (zarządzanie wytwarzaniem oprogramowania w metodologii SCRUM), API, gotowe narzędzia integracyjne, funkcje delegowania uprawnień deweloperom czy dedykowany program umożliwiający naukę i rozwój osobom chcącym tworzyć własne rozwiązania na platformie.
Centralne repozytorium wiedzy gromadzonej przez wszystkie obszary organizacji. Używając dostępnych funkcjonalności specjaliści mogą rozwiązywać określone sprawy wykorzystując gotowe rozwiązania, a użytkownicy mają możliwość wykorzystania intuicyjnego mechanizmu samoobsługi.
Wejście w obszar kolaboracji społecznościowej m.in. kanał komunikacji na przestrzeni - wiele do wielu. Możliwość publikowania komentarzy, zakładania dyskusyjnych grup (otwartych i zamkniętych), śledzenia postępu prac nad zgłoszeniami, załączania plików – dostępne dla wszystkich użytkowników platformy.
Natywna, mobilna aplikacja (wspierające rozwiązania dla iOS jak i Android). Korzystaj z gotowych aplikacji, buduj dedykowane aplikacje mobilne wykorzystując mechanizmy platformy – wszystko to dostępne z telefonu czy tableta.
Aplikacja umożliwia organizacjom posiadającym konto w Twilio na wysyłanie notyfikacji w postaci sms lub voice. Dodatkowe możliwości to prowadzenie rozmów konferencyjnych przez użytkowników ServiceNow i automatyczne zapisywanie treści w załącznikach określonych zgłoszeń
Rozbudowane narzędzie umożliwiające użytkownikom zamawianie usług, urządzeń czy innych oferowanych w organizacji produktów. Aplikacja wykorzystuje workflow, aprobaty oraz wbudowane na platformie elementy automatyzacji – mając wpływ na user experiance, skrócenie czas dostarczania usługi i skuteczną redukcję kosztów operacyjnych
Umożliwia delegowanie uprawnień do tworzenia i obsługi nowych pozycji w Service Catalogu dla określonych grup czy departamentów. Dla przykładu – możesz dać możliwość tworzenia service requestów związanych z HR dla specjalistów z działu HR.
Umożliwia monitorowanie i zarządzanie jakością usług oferowanych przez organizację. Tworząc określone definicje umów mamy możliwość weryfikowania jak wewnętrzne i zewnętrzne zespoły wywiązują się z ustalonych poziomów usług.
Dostarcza innowacyjną możliwość zarządzania pracą z listą rekordów. Zastępuje schemat wchodzenia do każdego z zadań udostępniając graficzny interfejs przypominający pracę z tablicą kanbanową. Działanie z wieloma rekordami na raz, aktualizacja bezpośrednio z listy, przenoszenie zgłoszeń pomiędzy kategoriami, tworzenie własnych tablic – to podstawowe właściwości tej aplikacji.
Centralny mechanizm platformy, służący integracji procesów oraz działań pomiędzy użytkownikami i systemami. Interakcje dotyczące formularzy, zgłoszeń, requestów, aprobat czy eventów – wszystko to może być przygotowywane za pomocą intuicyjnego interfejsu ‘drag and drop’
Możliwość szyfrowania danych zanim zostaną wysłane do platformy znajdującej się w datacenter firmy ServieNow w chmurze. Co najważniejsze, pełna kontrola kluczy służących do zaszyfrowania i odszyfrowania danych spoczywa po stronie Klienta.
Dedykowana natywna funkcjonalność w pełni wykorzystującą jedno repozytprium danych dla każdej z aplikacji platformy. Otrzymujesz możliwość tworzenia własnych raportów, wykorzystania dziesiątków tych już przygotowanych czy dzielenia się raportami z określonymi grupami odbiorców.
Pomaga w zarządzaniu kwestiami związanymi z licencjonowaniem platformy, dostarczając jasnych informacji na temat posiadanych licencji, wykorzystywanych licencji i ilości wolnych – możliwych do wykorzystania.
Zapewnienie łatwego i bezpiecznego dostępu do kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz metryk umożliwiając tym proaktywną poprawę wspieranych usług biznesowych. Interaktywna, intuicyjna, posiadająca bardzo wiele typów raportów – dostarcza dane, które posłużą poprawie jakości i efektywności dostarczania usług.
KORZYŚCI
monitorowanie i zarządzanie jakością
usług oferowanych przez organizację
wsparcie najnowszych metodyk
zwinnych SCRUM, kanban
możliwość tworzenia intuicyjnych
aplikacji dla użytkowników
w oparciu o dane w czasie rzeczywistym
ułatwione raportowanie
łatwość tworzenia
struktury przepływu pracy
możliwość automatyzacji
procesów biznesowych
interesujące możliwości
budowania bazy CMDB
rozbudowane możliwości
dwustronnych integracji z aplikacjami zewnętrznymi
ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Wsparcie w zarządzaniu kosztami, zasobami i dotrzymywaniu standardów jakości. W ramach spójnego zarządzania portfelem projektów w przedsiębiorstwie.
Obszar wspierający zarządzanie projektami w organizacji. Zaczynając od zapotrzebowania (demand managment). Rozwiązanie daje możliwość wykorzystania aplikacji do zarządzania zasobami organizacji (resource management) w celu wspierania biznesowych strategii.
Aplikacja dedykowana dla project managerów i resource managerów, wspierająca ich pracę w ramach przygotowywania planów pracy, zamawiania zasobów dla określonych zadań projektowych, przypisywania ich do wyznaczonych zadań i globalnego raportowania.
Wsparcie zarządzania, oceny i możliwości porównywania usług dostarczanych przez dostawców zewnętrznych. Użytkownicy mają możliwość wykorzystania narzędzi dostępnych na platformie do oceny dostawców poprzez wypełnianie ankiet dotyczących jakości dostarczanych usług.
KORZYŚCI
dużo łatwiejsze zarządzanie
projektami
jasne i przejrzyste wizualizacje
przebiegu projektów
łatwiejsze zarządzanie projektami
z automatycznymi notyfikacjami
dostępność wielu rodzajów
raportów na żądanie
zarządzanie wszystkimi projektami
procesami ITIL z jednego miejsca
wsparcie dla projektów
prowadzonych w różnych metodykach
łatwa i szybka
adaptacja produktu w organizacji
ułatwienie komunikacji
w ramach zespołu projektowego
ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Wsparcie działów różnych obszarów organizacji w strategicznych działaniach, zarządzania procesami realizowanych w centrach usług wspólnych (shared service center).
Eksperci SPOC w oparciu o narzędzia i moduły platform ServiceNow projektują i tworzą dedykowane aplikacje reagując na różne potrzeby, problem przed którymi stają średniej i dużej wielkości organizacji. Niezależnie od obszaru biznesowego, którego omawiane wyzwania dotyczą.
Możliwość stworzenia nowoczesnego środowiska biznesowego opartego o zarządzanie usługami w organizacji z wykorzystaniem działań, zadań i procesów realizowanych codziennie w Twojej organizacji.
Modernizacja narzędzia dedykowanego zarządzaniu usługami IT poprzez zastosowanie jednego repozytorium wiedzy, dającego przejrzystość i umożliwiającego całościowe zarządzanie realizowanymi procesami i wykorzystywaną infrastrukturą.
Szereg usprawnień, poprawa jakości, tempa realizacji usług biznesowych i zgłaszanych przez pracowników zapytań – uzyskana poprzez automatyzację standardowych i powtarzalnych procesów oraz zapewnienie pracownikom łatwego w użyciu, intuicyjnego, narzędzia umożliwiającego samodzielną realizację wybranych zadań.
Zwiększenie wydajności i optymalizacja wykorzystywanych zasobów, obniżenie kosztów i dostosowanie usług świadczonych wewnętrznych do faktycznych potrzeb i priorytetów organizacji.
Uzyskanie pełnej przejrzystości i kontroli realizacji procesów przepływu pracy w ramach zaplanowanych kampanii, działań kreatywnych, planu publikacji elektronicznych i tradycyjnych
Zamiana przygotowywanych doraźnie (tworzonych w momencie zaistnienia potrzeby) procesów finansowych na ustrukturyzowany i przejrzysty przeływ pracy z korzyścią dla całej organizacji i jej sztabów.
Zapewnienie przejrzystości i standaryzacji obsługi procesów prawnych - w tym kontrola procesy i poziomów akceptacji m.in. umów, pełnomocnictw i spraw.
KORZYŚCI
konsolidacja zbędnych narzędzi
nowoczesny i jednolity system
zwiększenie efektywności
szybsze dostarczanie usług
automatyzacja przepływu pracy
jedna platforma obsługująca
wiele obszarów biznesowych
możliwości łatwej, intuicyjnej
oraz samodzielnej obsługi
jedno, łatwo dostępne
repozytorium wiedzy
standaryzacja procesów
funkcjonujących w ramach IT
zwiększenie szybkości
podejmowanych decyzji o agregowane dane
ROZWIĄZANIA SERVICENOW
Bezpośredni wgląd w wykorzystanie zasobów w czasie, automatyzację procesów, wykrywanie i zapewnianie ciągłości działania infrastruktury
Aplikacja umożliwia wsparcie dla obszaru tworzenia i zarządzania maszynami wirtualnymi w ramach infrastruktury Firmy. Zarządzanie maszynami z prywatnych (VMWare) jak i publicznych (Amazon) zasobów przy użyciu jednej, natywnej dla platformy konsoli.
Automatyzacja konfiguracji umożliwiająca automatyczne dostarczanie i konfigurację nowych maszyn przy użyciu platformy ServiceNow jako dostawcy, jak również zarządzanie poprzez integrację z zewnętrznymi systemami (takimi jak Chef czy Puppet) poprzez Service Catalog i CMDB.
Natywna aplikacja umożliwia utworzenie dokładnego, cyklicznie weryfikowanego obrazu infrastruktury IT zasilając bazę danych CMDB danymi i tworząc spójne repozytorium danych. Discovery odkrywa szczegółowe dane elementów konfiguracji jak i relację pomiędzy nimi.
Aplikacja automatycznie tworzy alarmy wykrywane wewnątrz infrastruktury przez zintegrowane z ServiceNow narzędzia monitorujące. Umożliwia to zminimalizowanie wpływu przestojów w świadczeniu usług czy też wspierać proces business continuity przez bieżące reagowanie na zaistniałe zdarzenia.
Aplikacja pozwalająca na zwiększenie zakresu działania platformy poprzez automatyzację procesów biznesowych i IT poza samym systemem, dzięki integracji z zewnętrznymi źródłami. Umożliwia np. skorzystanie z funkcjonalności samoobsługowego resetu hasła czy dystrybucji paczek oprogramowania.
Aplikacja będąca częścią obszaru Orchestration ma na celu wesprzeć dział IT w realizacji najczęściej powtarzającego się service requestu – prośby o reset hasła. Dostępna z perspektywy użytkownika końcowego jak i ServiceDesku umożliwia łatwy i intuicyjny dostęp do zautomatyzowanej funkcjonalności resetu hasła.
Aplikacja umożliwia automatyczne odkrywanie i mapowanie relacji pomiędzy komponentami infrastruktury budującymi określoną usługę biznesową. Automatycznie otrzymujemy informację co wchodzi w skład usługi (komponenty) i jaki jest jej ogólny stan (występowanie zdarzeń, performance usługi)
KORZYŚCI
unikanie zagrożeń
diagnoza usług
redukcja ryzyka
wprowadzaniem zmian
samodzielne
dokonywanie zmian
bezpieczne zarządzanie
obszarami
szybkie odtworzenie
usługi
rozbudowa CMDB
relacje między usługami
automatyzacja
powtarzalnych zapytań
monitoring infrastruktury
natychmiastowa reakcja
Chciałbyś wiedzieć więcej?
Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na każde Twoje zapytanie.