WEBINAR|

Jak ServiceNow może pomóc w spełnieniu wymagań NIS2?

Zobacz nasz 45-minutowy webinar i dowiedz się, jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystanie ServiceNow w procesie zapewniania zgodności z przepisami NIS2 oraz jak efektywnie wykorzystać tę platformę w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji.

Wypełnij formularz, aby otrzymać email z linkiem do nagrania.

Agenda

1. Dyrektywa NIS2 w pigułce 

  • Omówienie głównych założeń i wymagań dyrektywy NIS2 
  • Kluczowe wyzwania wdrożenia NIS2 w organizacji
  • Jak się przygotować, by zapewnić zgodność z przepisami NIS2
  • Odpowiedzialność zarządcza w kontekście dyrektywy NIS2

2. Wykorzystanie ServiceNow w procesie zapewniania zgodności z NIS2

  • Przegląd funkcji platformy ServiceNow wspierających zgodność z NIS2 
  • Jak ServiceNow ułatwia zarządzanie ryzykiem, incydentami, zmianami i monitorowanie zabezpieczeń
  • Strategie efektywnego wdrożenia przepisów NIS2 w ramach ServiceNow   

3. Sesja Q&A  

Dlaczego warto?

  • weźmiesz udział w dyskusji z niezależnym ekspertem branży cyberbezpieczeństwa, Tomaszem Matulą 
  • zgłębisz tajniki wymogów dyrektywy NIS2 i poznasz najlepsze praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji  
  • jeśli jesteś managerem IT, osobą odpowiedzialną za zgodność i regulacje, właścicielem firmy lub managerem operacyjnym, to ten webinar jest dla Ciebie! 

Eksperci

Tomasz Matula

Business & ICT Trusted Advisor (niezależny ekspert)

Doświadczony manager i ekspert ICT z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT i telekomunikacyjnej. Specjalizuje się m. in. w transformacjach technologicznych i biznesowych, cyberbezpieczeństwie i  obliczeniach w chmurze. Współpracował z ABB, PTK Centertel, Telekomunikacją Polską i Orange Polska. Regularnie udziela się na łamach magazynu CXO i innych mediach.

Adam Bernaś

Chief Product Officer, CMA (SPOC)

ServiceNow Certified Master Architect z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży IT. Ostatnie 10 lat poświęcił na zgłębianie tajników platformy ServiceNow, uczestnicząc w licznych projektach. W ostatnim czasie zaangażowany przede wszystkim we współpracę ze strategicznymi klientami, wspierając ich w osiąganiu celów biznesowych.

Krzysztof Patyk

ServiceNow Solution Consultant (SPOC)

ServiceNow Advisory Solution Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży IT w takich obszarach jak strategiczne transformacje, rozwój i operacje IT. W obszarze ServiceNow specjalizuje się w produktach ITSM, SPM, CSM, IRM oraz w integracjach. Ostatnio w pracy skupia się na produktach ServiceNow wspierających osiągnięcie odporności operacyjnej organizacji, w tym głównie na zarządzaniu ryzykiem.