SPOC wdraża platformę zarządzania usługami IT w Polpharma Biologics

21 marca 2022| 2 min|

Polpharma Biologics

Polpharma Biologics to największa polska firma biotechnologiczna, zajmująca się rozwojem i wytwarzaniem leków biopodobnych oraz innowacyjnych leków biologicznych.

W skład spółki wchodzi m.in. jeden z najnowocześniejszych ośrodków B+R w Europie, specjalizujący się w lekach biologicznych, który mieści się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Natomiast jesienią firma planuje otwarcie największej w Polsce i najnowocześniejszej w Europie biotechnologicznej fabryki w Duchnicach pod Warszawą.

Wraz z innymi spółkami wchodzącymi w skład grupy, Polpharma Biologics oferuje w pełni zintegrowany łańcuch usług biotechnicznych, począwszy od rozwoju linii komórkowych, a skończywszy na dostarczaniu produktów gotowych.

Polpharma Biologics zapewni produkcję leków biopodobnych w skali komercyjnej, zarówno własnych produktów, jak również świadczyć będzie usługi wytwarzania kontraktowego dla partnerów branżowych na całym świecie.

O ServiceNow

ServiceNow jest wiodącym dostawcą oprogramowania klasy ITSM. Oferowana przez ServiceNow platforma wspiera zarządzanie usługami IT, operacjami biznesowymi, procesami obsługi klienta i pracownika. ServiceNow daje możliwość korzystania z gotowych aplikacji lub wybrania samej platformy, jako środowiska do tworzenia od podstaw dedykowanych aplikacji.

O roli SPOC w projekcie

SPOC S.A. dostarcza kompleksowe usługi ServiceNow – wdrożenia, obsługę serwisową i szkolenia i posiada status Elite Partnera. SPOC S.A. dostarczy i wdroży ServiceNow IT Service Management w oparciu o najlepsze praktyki ServiceNow. W realizację projektu zaangażowani będą eksperci z wieloletnim doświadczeniem technologicznym oraz branżowym. Prace rozpoczęły się w lipcu 2020, a produkcyjne uruchomienie platformy planowane jest na początek 2021 roku.

O wdrażanym rozwiązaniu

W ramach projektu w Polpharma Biologics wdrożone zostaną procesy ITIL – m.in. zarządzanie sprzętem IT i oprogramowaniem, zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianą, obsługa zleceń, katalog usług oraz portal samoobsługowy. Jednocześnie użytkownicy otrzymają dostęp do ServiceNow zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i poprzez aplikację mobilną. W celu usprawnienia wdrożenia oraz walidacji systemu, wykorzystane zostaną zautomatyzowane testy, co dodatkowo ułatwi przeprowadzenie testów regresyjnych platformy w przyszłości.


Jeśli Twoja organizacja również operuje w walidowanym środowisku i jesteś zainteresowany optymalizacją procesów, zapraszamy do kontaktu.