Ekspertyza w zakresie ServiceNow na wagę złota
Projekt początkowo objął Szwecję, po czym został rozprzestrzeniony na całą organizację. Wdrażanie nowych narzędzi było głównym priorytetem. ServiceNow zastąpiło dziedziczne narzędzie ITSM i rozwiązanie SAP. SPOC był zaangażowany w ten proces, aby starannie przeanalizować różnice między jednostkami biznesowymi i ich sposobami pracy oraz zaproponować zunifikowany model, maksymalizując uproszczenia. Ponieważ w proces integracji zaangażowane były 3 różne zespoły (ServiceNow, SAP i Azure), SPOC aktywnie pomagał koordynować dyskusje i sugerować najlepsze praktyki. Integracje związane z ServiceNow są tylko podzbiorem szerszej transformacji, gdzie ocenianych jest ponad 300 interfejsów. Pierwszym krokiem było dotarcie do odpowiednich interesariuszy i uzyskanie dostępnej dokumentacji na temat „stanu obecnego”. Istniała silna potrzeba zminimalizowania wpływu na biznes. SPOC wspierał się wieloma sesjami typu „show and tell”, sesji modelowania procesów biznesowych i warsztatów, aby zrozumieć specyfikę pracy interesariuszy i jak najlepiej wspierać ich na platformie.