fbpx

ServiceNow – numer 1 w świecie ITSM

ServiceNow – numer 1 w świecie ITSM

ServiceNow – numer 1 w świecie ITSM

ServiceNow to Platforma do zarządzania procesami, usługami i infrastrukturą organizacji. W ramach cyklu webinariów i warsztatów “ServiceNow ITSM – numer 1 w świecie IT” poznasz nie tylko podstawy, ale odkryjesz także najlepsze “smaczki” rozwiązania.

Nieobecność na jednym webinarium / warsztatach nie wyklucza możliwości udziału w innych.

WEBINARIUM "Spojrzenie w ServiceNow ITSM menu"

19 września 2019 bezpłatne

Webinar już dostępny w formie on-demand! Kliknij tutaj i oglądaj!

 

Narzędzia do obsługi zapytań IT  zastępujące mail i formatki MS Excel, to w dzisiejszych czasach standard.

Dowiedz się co Platforma ServiceNow może zaoferować w obszarze ITSM.

Odkryj smaczki, które sprawiają, że cyfrowa transformacja przynosi wartość nie tylko dla działu IT, ale także dla odbiorców Twoich usług. 

Program webinarium:

1) Platforma ServiceNow – czym jest i jakie daje możliwości,

2) Service Portal – czym jest, w jaki sposób ułatwia pracę użytkownikom końcowym,

3) Raportowanie w ServiceNow – jak tworzyć i korzystać z raportów,

4) Organizacja pracy dzięki funkcjonalnościom ServiceNow.

WEBINARIUM "Automatyzacja usług IT - trudna czy łatwa?"

26 września 2019 | bezpłatne

ITSM w  ServiceNow nie  kończy się na przesyłaniu zapytań i przypisywaniu zadań. Dzięki platformie możliwa jest automatyzacja i adaptacja przepływów pracy bez konieczności angażowania dostawcy z zewnątrz. ServiceNow umożliwia też integrację bez znajomości języków programowania, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji.

Program webinarium:

1) Incident/Problem/Change – jak powinien wyglądać zdrowy proces ITSM,

2) Automatyzacja pracy użyciu kilku swoich funkcjonalności,

3) Prosta integracja ServiceNow z narzędziami zewnętrznymi.

WARSZTATY "Zaprojektuj usługę IT w ServiceNow"

10 października 2019 | Warszawa | bezpłatne

Warsztaty pozwolą Ci zrozumieć czym jest Platforma ServiceNow oraz w jaki sposób współpracują jej podstawowe funkcjonalności, pozwalając  zapewnić wysoką jakość, pewność i szybkość dostarczania usług IT.

W trakcie, stworzysz z nami swoją aplikację i przekonasz się jak niewiele trzeba do wdrożenia serwisu IT w ServiceNow.

Program warsztatów:

1) Wprowadzenie,

2) Personalizacja instancji,

3) Edycja formularza,

4) Edycja Flow przy użyciu flow designer,

5) Dodawanie widgetu na portalu,

6) Konfiguracja Virtual Agenta,

7) Budowa dashboardu,

8) Budowa Virtual Task Boardu.

Masz pytania?

ServiceNow Certified System Administrator
ITSM Certified Implementation Specialist

W SPOC od października 2017 roku, gdzie zaczynał jako JavaScript Developer. Po 1,5 roku zdecydował się połączyć przyjemne z pożytecznym i dzielić się wiedzą o platformie ServiceNow z naszymi klientami.

Product Manager – ITSM, CSM, PPM

Sylwester Jassa Product Manager

ServiceNow Certified System Administrator
ITSM Certified Implementation Specialist
PPM Certified Implementation Specialist

Z ServiceNow związany od marca 2015 roku, w SPOC od lipca 2017 roku. Swoją drogę z ServiceNow rozpoczął w roli “capability lead” wdrażając MasterData Management w dużej korporacji komercyjnej, by po 4 latach zostać Product Managerem odpowiedzialnym za obszary takie jak IT Service Management, Customer Service Management oraz Project Portfolio Management.

Get In Touch Estimate Project