Przewodnik po Twojej podróży w ServiceNow

W SPOC przeprowadzamy firmy przez cyfrową transformację dzięki nieograniczonym możliwościom Platformy ServiceNow

Zintegruj swoje dane i procesy

Skutecznie wyeliminuj silosy i zorganizuj spójną architekturę danych na platformie ServiceNow bazując na naszej wiedzy i doświadczeniu.

Nasza historia

Od czego by tu zacząć?

Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tyburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.

Dziś, będąc firmą z ponad 150 specjalistami i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.

150

ekspertów ServiceNow na pokładzie

300

zrealizowanych szkoleń z różnych obszarów ServiceNow

250

udanych projektów

2

lokalizacje w Europie

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

NASI EKSPERCI

Poznaj nasz zespół

Jako Operations Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.

Milena Szklarska-Behlke

Maintenance & Development Operations Manager

Chief Techinal Officer, CTA, CMDB expert

Mirosław Medoń

Chief Techinal Officer, CTA

Adam Bernaś

Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.

Adam Bernaś

Chief Product Officer

W SPOC chcemy być wartościowym partnerem dla zmian biznesowych w organizacji naszych Klientów. Wierzymy, że możemy wspierać Klientów w cyfryzacji procesów i pracy.

Piotr Górnikiewicz

Senior Account Executive

Zorientowany na ludzi i proces Konsultant ds. rozwiązań ServiceNow z mnóstwem doświadczeń wdrożeniowych i działań doradczych obejmujących produkty wieloplatformowe – ITSM, Advanced Reporting, AppEngine i inne. Prowadzenie organizacji klientów poprzez ciągły dialog i pomoc w znalezieniu rozwiązań eliminujących najbardziej krytyczne luki i przynoszących najbardziej oczekiwane wartości.

Karol Skałowski

Engineering Manager

Marta Piotrowska

Certyfikowany (PMP®, PRINCE2®, Agile PM®) Project Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w złożonych projektach IT w różnych branżach: prawniczej, gazowej, farmaceutycznej i organizacjach pozarządowych. Pasjonatka efektywnej komunikacji. W swojej codziennej pracy wydobywa pełen potencjał ludzi, aby dostarczać projekty zgodne z najwyższymi standardami.

Marta Piotrowska

Senior Project Manager

ServiceNow Developer z 10-letnim doświadczeniem potwierdzonym licznymi certyfikatami. Damian posiada praktyczne doświadczenie w administrowaniu i monitorowaniu infrastruktury IT. Ekspert w ServiceNow ITOM Discovery, Service Mapping, Event Management i Cloud Management.

Damian Jeszka

Senior ServiceNow Developer

Agnieszka Kozłowska

Senior Solution ServiceNow Consultant

Krzysztof Patyk

Senior Solution ServiceNow Consultant

Ocena satysfakcji klientów

4.52

z 5

Certyfikaty = umiejętności

IT Service
Management

76 certifikatów

Now Platform
App Engine

30 certifikatów

HR Delivery
Service

7 certifikatów

IT Asset
Management

5 certifikatów

IT Business
Management

21 certifikatów

IT Operations
Management

28 certifikatów

Customer Service
Management

3 certifikaty

Security
Operations

2 certifikaty

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Chcesz rozpocząć  drogę rozwoju z ServiceNow?

Porozmawiajmy o współpracy