W SPOC przeprowadzamy firmy przez cyfrową transformację dzięki nieograniczonym możliwościom Platformy ServiceNow
Skutecznie wyeliminuj silosy i zorganizuj spójną architekturę danych na platformie ServiceNow bazując na naszej wiedzy i doświadczeniu.
Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tyburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.
Dziś, będąc firmą z ponad 150 specjalistami i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.
150
ekspertów ServiceNow na pokładzie
300
zrealizowanych szkoleń z różnych obszarów ServiceNow
250
udanych projektów
2
lokalizacje w Europie
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Adam Morawski
Consulting Manager
Jako Operations Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.
Milena Szklarska-Behlke
Maintenance & Development Operations Manager
Marcin Żmuda
Dev Lead
Konsultant zorientowany zarówno na ludzi jak i na procesy. Może pochwalić się ogromnym doświadczeniem wdrożeniowym i doradczym, w tym produktów wieloplatformowych – ITSM, ITBM, CSM. Sylwester tworzy plan działania platformy i pomaga w znalezieniu rozwiązań, eleminujacych krytyczne braki i przynoszących oczekiwane wartości.
Sylwester Jassa
Presales Manager & Solution Consultant
Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.
Adam Bernaś
Chief Product Officer
Piotr Górnikiewicz
Business Development Manager
Tomasz Sienkiewicz
R&D Manager
Certyfikowany (PMP®, PRINCE2®, Agile PM®) Project Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w złożonych projektach IT w różnych branżach: prawniczej, gazowej, farmaceutycznej i organizacjach pozarządowych. Pasjonatka efektywnej komunikacji. W swojej codziennej pracy wydobywa pełen potencjał ludzi, aby dostarczać projekty zgodne z najwyższymi standardami.
Marta Piotrowska
Senior Project Manager
Damian Jeszka
Senior ServiceNow Developer
4.52
z 5
76 certifikatów
30 certifikatów
7 certifikatów
5 certifikatów
21 certifikatów
28 certifikatów
3 certifikaty
2 certifikaty
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Porozmawiajmy o współpracy