Twój ServiceNow Elite Partner w sercu Europy

W SPOC wnosimy cyfrową transformację do średnich i dużych firm dzięki nieograniczonym możliwościom Platformy ServiceNow

Dostarczamy kompleksowe rozwiązania

Nasza oferta, obejmująca usługi wdrożeniowe, rozwojowe i serwisowe, oparta jest na wieloletnim doświadczeniu w różnych branżach. Szukasz sposobu na podniesienie poziomu stabilizacji, bezpieczeństwa oraz wydajności Twojej platformy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Nasza historia

Od czego by tu zacząć?

Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tryburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.

Dziś, będąc firmą z ponad 150 specjalistami i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.

150

ekspertów ServiceNow na pokładzie

300

zrealizowanych szkoleń z różnych obszarów ServiceNow

250

udanych projektów

2

lokalizacje w Europie

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

NASI EKSPERCI

Poznaj nasz zespół

Konsultant zorientowany zarówno na ludzi jak i na procesy. Może pochwalić się ogromnym doświadczeniem wdrożeniowym i doradczym, w tym produktów wieloplatformowych – ITSM, ITBM, CSM. Sylwester tworzy plan działania platformy i pomaga w znalezieniu rozwiązań, eleminujacych krytyczne braki i przynoszących oczekiwane wartości.

Sylwester Jassa

Presales Manager & Solution Consultant

Jako Operations Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.

Milena Szklarska-Behlke

Maintenance & Development Operations Manager

Konsultant z ponad 10-letnim doświadczeniem w IT, analizie biznesowej i dostarczaniu usług. Michał jest zaangażowany w pełny cykl życia projektów wdrożeniowych i serwisowych ServiceNow dla produktów OOTB i niestandardowych (m.in. ITSM, CSM, ITBM, PA, CMDB, Contract Management) oraz integracje systemowe dla klientów międzynarodowych.

Michał Sadowski

Senior ServiceNow Technical Consultant

Adam Bernaś

Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.

Adam Bernaś

Chief Product Officer

Head of the Delivery Team. Zarządzając blisko 100-osobowym zespołem specjalistów, odpowiada za skuteczne dostarczanie różnorodnych usług ServiceNow. Przez ostatnie 6 lat sprawnie łączył obszary takie jak project management, development, quality assurance, analytics, knowledge i operations, w pełni skupiając się na realizowaniu projektów związanych z platformą.

Dominik Kraśniewski

Head of Delivery

Helena wspiera klientów od ponad dekady. Jako Customer Success Manager w branży IT zdobywała pierwsze doświadczenie w technologii SAP, a obecnie kontynuuje pracę jako ekspert ServiceNow. Klienci cenią jej profesjonalizm i zaangażowanie, a szczególnie proces definiowania potrzeb i celów projektowych. Jest zorientowana na jakość i długofalowe relacje.

Helena Besztarda

Customer Success Manager

Consulting Manager z ponad 14-letnim doświadczeniem w kierowaniu globalnymi zespołami zajmującymi się rozwojem oprogramowania ITSM, Product Quality oraz doradztwem. Ekspert ITIL posiadający szereg certyfikatów ServiceNow z szerokim doświadczeniem zarówno po stronie klienta, jak i dostawcy.

Adam Morawski

Consulting Manager

Odpowiedzialny za obszar R&D, pasjonat projektowania i tworzenia aplikacji na zamówienie na platformie ServiceNow. Na co dzień wspiera projekty wdrożeniowe oraz rozwiązuje wyzwania techniczne i biznesowe. Akredytowany trener w zakresie podstaw ServiceNow, pisania skryptów i mapowania usług.

Tomasz Sienkiewicz

R&D Manager

Joanna mocno wierzy w komunikację międzyludzką. Od początku swojej kariery zawodowej rozmawia z klientami i identyfikuje ich potrzeby. W SPOC jest odpowiedzialna za odpowiedzi na przychodzące zapytania oraz zajmuje się koordynacją szkoleń.

Joanna Krasińska

Single Point of Contact, Training Coordinator

Ocena satysfakcji klientów

4.44

z 5

Certyfikaty = umiejętności

IT Service
Management

76 certifikatów

Now Platform
App Engine

30 certifikatów

HR Delivery
Service

7 certifikatów

IT Asset
Management

5 certifikatów

IT Business
Management

21 certifikatów

IT Operations
Management

28 certifikatów

Customer Service
Management

3 certifikaty

Security
Operations

2 certifikaty

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Chcesz rozpocząć  drogę rozwoju z ServiceNow?

Porozmawiajmy o współpracy

pl_PLPolish