W SPOC wnosimy cyfrową transformację do średnich i dużych firm dzięki nieograniczonym możliwościom Platformy ServiceNow
Nasza oferta, obejmująca usługi wdrożeniowe, rozwojowe i serwisowe, oparta jest na wieloletnim doświadczeniu w różnych branżach. Szukasz sposobu na podniesienie poziomu stabilizacji, bezpieczeństwa oraz wydajności Twojej platformy? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tryburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.
Dziś, będąc firmą z ponad 150 specjalistami i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.
150
ekspertów ServiceNow na pokładzie
300
zrealizowanych szkoleń z różnych obszarów ServiceNow
250
udanych projektów
2
lokalizacje w Europie
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Konsultant zorientowany zarówno na ludzi jak i na procesy. Może pochwalić się ogromnym doświadczeniem wdrożeniowym i doradczym, w tym produktów wieloplatformowych – ITSM, ITBM, CSM. Sylwester tworzy plan działania platformy i pomaga w znalezieniu rozwiązań, eleminujacych krytyczne braki i przynoszących oczekiwane wartości.
Sylwester Jassa
Presales Manager & Solution Consultant
Jako Operations Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.
Milena Szklarska-Behlke
Maintenance & Development Operations Manager
Adam Goździewski
ServiceNow Developer
Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.
Adam Bernaś
Chief Product Officer
Head of the Delivery Team. Zarządzając blisko 100-osobowym zespołem specjalistów, odpowiada za skuteczne dostarczanie różnorodnych usług ServiceNow. Przez ostatnie 6 lat sprawnie łączył obszary takie jak project management, development, quality assurance, analytics, knowledge i operations, w pełni skupiając się na realizowaniu projektów związanych z platformą.
Dominik Kraśniewski
Head of Delivery
Jacek Witek
UI/UX Designer
Adam Morawski
Consulting Manager
Tomasz Sienkiewicz
R&D Manager
Joanna Krasińska
Single Point of Contact, Training Coordinator
4.44
z 5
76 certifikatów
30 certifikatów
7 certifikatów
5 certifikatów
21 certifikatów
28 certifikatów
3 certifikaty
2 certifikaty
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Whether you’re expecting holistic ServiceNow support or prefer to educate your internal specialists, we are here for you – ready to solve your issues or share our know-how with you.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Porozmawiajmy o współpracy