ServiceNow
Support

Zwiększ wydajność ServiceNow już dziś

ServiceNow – wsparcie, którego potrzebujesz

Naprawa usterek, zwiększenie funkcjonalności platformy oraz dalszy rozwój. Nasz zespół zoptymalizuje Twój ServiceNow, pamiętając o wszelkich aktualizacjach i najnowszych rozwiązaniach.

Zespół Maintenance & Development zapewnia kompleksowe wsparcie, dążąc do ciągłego doskonalenia i rozwoju platformy.

Cenimy sobie profesjonalizm i wysoką jakość, a także przejrzystość i partnerstwo.

Budowanie zaufania między klientem a naszym zespołem jest kluczem do satysfakcjonującej oraz wartościowej relacji biznesowej.

Nasi klienci doceniają możliwość korzystania z bieżącego wsparcia systemowego u tego samego partnera ServiceNow, który realizował oryginalną implementację platformy lub ich dalsze projekty rozwojowe.

Dzięki temu mają pewność, że ich platforma ServiceNow jest obsługiwana przez osadzonych w ich kontekście biznesowym espkertów, którzy mają dostęp do historii wdrożeń lub byli zaangażowani w poprzednie projekty.

W SPOC takie podejście pozwala nam lepiej rozumieć i odpowiadać na różne potrzeby klientów, zarówno codzienne, jak i długoterminowe

Milena Szklarska-Behlke

Maintenance & Development Operations Manager

Helena Beszterda

Customer Success Manager w branży IT

Milena Szklarska-Behlke

Maintenance & Development Operations Manager

Zespół Maintenance & Development zapewnia kompleksowe wsparcie, dążąc do ciągłego doskonalenia i rozwoju platformy.

Cenimy sobie profesjonalizm i wysoką jakość, a także przejrzystość i partnerstwo.

Budowanie zaufania między klientem a naszym zespołem jest kluczem do satysfakcjonującej oraz wartościowej relacji biznesowej.

Helena Beszterda

Customer Success Manager w branży IT

Nasi klienci doceniają możliwość korzystania z bieżącego wsparcia systemowego u tego samego partnera ServiceNow, który realizował oryginalną implementację platformy lub ich dalsze projekty rozwojowe.

Dzięki temu mają pewność, że ich platforma ServiceNow jest obsługiwana przez osadzonych w ich kontekście biznesowym espkertów, którzy mają dostęp do historii wdrożeń lub byli zaangażowani w poprzednie projekty.

W SPOC takie podejście pozwala nam lepiej rozumieć i odpowiadać na różne potrzeby klientów, zarówno codzienne, jak i długoterminowe

Dlaczego warto?

Te scenariusze brzmią znajomo? 

Wypróbuj ServiceNow Support: 

Rozwiąz problemy techniczne

Nieoczekiwane awarie? Polegaj na zaufanym partnerze, gotowym wesprzeć Cię w potrzebie.

Otrzymaj wsparcie techniczne

Liczysz na profesjonalną ocenę Twoich planów przed podjęciem decyzji, dotyczących funkcjonalnosci platformy.

Aktualizuj Platformę

Zależy Ci na najnowszych funkcjach i wolnym od błędów środowiskiu.

Monitoruj wydajność

Chcesz sprawdzić stan swojej platformy i przygotować plan działania do dalszej optymalizacji.

Deleguj zadania

Potrzebujesz zmniejszyć ilość prac operacyjno-administracyjnych, powierzając je wykwalifikowanemu zespołowi zewnętrznemu.

Zwiększ wydajność

Maksymalizuj wydajność platformy w codziennych operacjach.

Więcej

Rozszerzyć zasięg

Planujesz rozbudowac swoją platformę, implementując ją w nowych obszarach i działach organizacji.

Zdobądź zasoby ludzkie

Rozważasz outsourcing określonych zadań do zespołu doświadczonych specjalistów.

Wybierz zaufanego partnera

Potrzebujesz kogoś, kto kompleksowo zadba o Twoją platformę – niezawodnego i godnego zaufania partnera.

Skontaktuj się

Wspólnie rozwiniemy Twoją platformę

Incident Mangement

Change Management

Service Catalog

Upgrades

Doradztwo techniczne

Naprawa i profilaktyka

Zmniejsz ryzyko i konsekwencje potencjalnych awarii w Twoim środowisku. Ta usługa jest dostępna w ramach SLA. W nagłych przypadkach oferujemy całodobową obsługę przez telefon, dzięki czemu masz gwarancję bezpieczeństwa i ciągłości obsługi bez wzgledu na porę dnia.

Wartościowe rozwiązania

Wdrażaj nowe funkcjonalności lub rozszerzaj możliwości swojej platformy. Nasi eksperci ServiceNow są do Twojej dyspozycji, aby utrzymywać i aktualizować Twoją platformę, zgodne z najnowszymi trendami biznesowymi oraz technologicznymi. Jesteśmy proaktywni i doradzamy w zakresie pomysłów na dalszy rozwój ServiceNow.

Korzyści outsourcingu

Deleguj swoje procesy bez budowania wewnętrznego zespołu. Jesteśmy przygotowani na przejęcie Twoich zadań administracyjnych, dzięki czemu możesz skupić się na przygotowywaniu strategii oraz na produktywnym dzialaniu.

Platforma na czasie

Uzyskaj dostęp do najnowszych funkcji i ulepszeń oferowanych przez platformę. Przeprowadzimy Cię przez proces aktualizacji i przejmiemy implementację, rozwój, testowanie, komunikację i zadania administracyjne, implementujac najlepsze praktyki ServiceNow.

Wyzwania do rozwiązania

Przetłumacz potrzeby biznesowe na język IT. Zidentyfikujemy Twoje potrzeby i skierujemy Cię we właściwym kierunku, rozwiązując trudne problemy techniczne, jednocześnie wspierając Twoją efektywność.

Incident Mangement

Naprawa i profilaktyka

Zmniejsz ryzyko i konsekwencje potencjalnych awarii w Twoim środowisku. Ta usługa jest dostępna w ramach SLA. W nagłych przypadkach oferujemy całodobową obsługę przez telefon, dzięki czemu masz gwarancję bezpieczeństwa i ciągłości obsługi bez wzgledu na porę dnia.

Change Management

Wartościowe rozwiązania

Wdrażaj nowe funkcjonalności lub rozszerzaj możliwości swojej platformy. Nasi eksperci ServiceNow są do Twojej dyspozycji, aby utrzymywać i aktualizować Twoją platformę, zgodne z najnowszymi trendami biznesowymi oraz technologicznymi. Jesteśmy proaktywni i doradzamy w zakresie pomysłów na dalszy rozwój ServiceNow.

Service Catalog

Korzyści outsourcingu

Deleguj swoje procesy bez budowania wewnętrznego zespołu. Jesteśmy przygotowani na przejęcie Twoich zadań administracyjnych, dzięki czemu możesz skupić się na przygotowywaniu strategii oraz na produktywnym dzialaniu.

Upgrades

Platforma na czasie

Uzyskaj dostęp do najnowszych funkcji i ulepszeń oferowanych przez platformę. Przeprowadzimy Cię przez proces aktualizacji i przejmiemy implementację, rozwój, testowanie, komunikację i zadania administracyjne, implementujac najlepsze praktyki ServiceNow.

Doradztwo techniczne

Wyzwania do rozwiązania

Przetłumacz potrzeby biznesowe na język IT. Zidentyfikujemy Twoje potrzeby i skierujemy Cię we właściwym kierunku, rozwiązując trudne problemy techniczne, jednocześnie wspierając Twoją efektywność.

Potrzebujesz pełnego wsparcia ServiceNow?
Co zyskujesz:

Zespół profesjonalistów Maintenance & Development gotowy do pomocy nawet poza standardowymi godzinami.

Service Delivery Manager jako pojedynczy punkt kontaktu, świadomy Twoich potrzeb i potrafiący zapewnić spójność biznesową usługi.

Sprawność biznesowa i dokładna analiza przed jakimikolwiek operacjami związanymi z platformą.

Codzienna współpraca z regularnymi aktualizacjami i follow-upami.

Bezpieczny oraz bezproblemowy transfer wiedzy.

Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i doświadczenia biznesowego.

Wybierz najlepszych ekspertów ServiceNow

Zadbaj o swoją platformę

ServiceNow bez tajemnic

Skontaktuj się z nami

pl_PLPolish