Zaufani Eksperci ServiceNow 

ServiceNow Elite Partner specjalizujący się w dostarczaniu rozwiązań do digitalizacji oraz automatyzacji przepływów pracy i procesów biznesowych

Pomagamy
w pełni wykorzystać możliwości platform
ServiceNow

Nasz zespół konsultantów, audytorów, prawników i programistów pomoże Ci osiągnąć znakomite wyniki biznesowe, koncentrując się na maksymalizowaniu wartości. Posiadamy ponad 120 profesjonalistów z ponad 200 certyfikatami w obszarze przepływów pracy IT (ITSM, ITOM, SPM) oraz przepływów pracy dla klientów i pracowników (CSM, HRSD).

Nasza historia

Od czego by tu zacząć?

Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tyburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.

Dziś, będąc firmą z 120+ ekspertami ServiceNow i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.

120

ekspertów ServiceNow na pokładzie

200

certyfikatów w obszarze przepływów pracy IT (ITSM, ITOM, SPM) oraz przepływów pracy dla klientów i pracowników (CSM, HRSD)

250

udanych projektów

15

lat doświadczenia

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

Proste rozwiązania

 

Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.

Aktywna obsługa

Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.

Zespół o otwartych umysłach

Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.

Klient przede wszystkim

Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.

NASI EKSPERCI

Poznaj nasz zespół

Mirosław jest inżynierem systemowym i konsultantem od ponad 15 lat. Przez ostatnie 12 lat pracował jako kluczowy konsultant i architekt ServiceNow w SPOC, wdrażając i rozwijając instancje ServiceNow dla największych korporacji.

Mirosław Medoń

Chief Techinal Officer

Jako Engineering Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.

Milena Szklarska-Behlke

Engineering Manager

Od 10 lat odpowiedzialny za projekty informatyczne usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem i optymalizujące procesy biznesowe. Współpracuje z globalnymi organizacjami z branży finansowej oraz instytucjami rządowymi.

Piotr Górnikiewicz

Senior Account Executive

Adam Bernaś

Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.

Adam Bernaś

Chief Product Officer

Zorientowany na ludzi i proces Manager ds. rozwiązań ServiceNow z mnóstwem doświadczeń wdrożeniowych i działań doradczych obejmujących produkty wieloplatformowe – ITSM, Advanced Reporting, AppEngine i inne. Prowadzenie organizacji klientów poprzez ciągły dialog i pomoc w znalezieniu rozwiązań eliminujących najbardziej krytyczne luki i przynoszących najbardziej oczekiwane wartości.

Karol Skałowski

Engineering Manager

Marta Piotrowska

Certyfikowany (PMP®, PRINCE2®, Agile PM®) Project Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w złożonych projektach IT w różnych branżach: prawniczej, gazowej, farmaceutycznej i organizacjach pozarządowych. Pasjonatka efektywnej komunikacji. W swojej codziennej pracy wydobywa pełen potencjał ludzi, aby dostarczać projekty zgodne z najwyższymi standardami.

Marta Piotrowska

Senior Project Manager / Service Delivery Manager

Senior ServiceNow Developer z 10-letnim doświadczeniem potwierdzonym licznymi certyfikatami. Damian posiada praktyczne doświadczenie w administrowaniu i monitorowaniu infrastruktury IT. Ekspert w ServiceNow ITOM Discovery, Service Mapping, Event Management i Cloud Management.

Damian Jeszka

Senior ServiceNow Developer

Starszy konsultantka ds. rozwiązań ServiceNow z doświadczeniem IT skupiona na satysfakcji klienta oraz procesach projektowych i operacyjnych. Agnieszka brała udział w projektach z obszarów SPM, ITSM, CSM, CSDM. Zawsze stara się zrozumieć potrzeby klienta, aby dostarczyć mu jak najlepszy produkt.

Agnieszka Kozłowska

Senior ServiceNow Solution Consultant

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży IT w obszarach takich jak transformacje strategiczne, rozwój IT i operacje. Specjalizuje się w produktach ServiceNow, w tym ITSM, SPM, CSM, IRM i integracjach.

Krzysztof Patyk

Senior ServiceNow Solution Consultant

Ocena satysfakcji klientów

4.52

z 5

Certyfikaty = umiejętności

CIS – IT Service​ Management

43 certyfikatów

CIS – Discovery

15 certyfikatów

CIS – Strategic ​Portfolio Management​

11 certyfikatów

CIS – Human ​Resources

8 certyfikatów

CIS – Customer​ Service​ Management

12 certyfikatów

CIS – Event​ Management​

5 certyfikatów

CIS – Software Asset Management

2 certifikaty

CIS – Application Portfolio Management

3 certyfikaty

CIS – Service​ Mapping

5 certyfikatów

CIS – Cloud Provisioning
and Governance

2 certyfikaty

CIS –​ Risk and Compliance

3 certyfikaty

CIS – Hardware Asset​ Management

1 certyfikat

CIS – Security Incident Response

1 certyfikat

Certified​ System​
Administrator​

75 certyfikaty

Certified​ Application​
Developer 

53 certyfikaty

CAS –​ Performance​ Analytics

8 certyfikatów

Certified​ Technical​
Architect (CTA)​

3 certyfikaty

Certified​ Master​
Architect (CMA)

1 certyfikat

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Niezależnie od tego, czy oczekujesz całościowego wsparcia ServiceNow, czy wolisz kształcić swoich wewnętrznych specjalistów, jesteśmy tu dla Ciebie – gotowi rozwiązać Twoje problemy lub podzielić się z Tobą naszym know-how.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Certyfikowany ekspert

Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.

Kompleksowy serwis

Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.

Sprawna realizacja usług i szkoleń

Niezależnie od tego, czy oczekujesz całościowego wsparcia ServiceNow, czy wolisz kształcić swoich wewnętrznych specjalistów, jesteśmy tu dla Ciebie – gotowi rozwiązać Twoje problemy lub podzielić się z Tobą naszym know-how.

Świetna lokalizacja

Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.

Rozwijaj platformę ServiceNow

Porozmawiajmy o współpracy