ServiceNow Elite Partner specjalizujący się w dostarczaniu rozwiązań do digitalizacji oraz automatyzacji przepływów pracy i procesów biznesowych
Nasz zespół konsultantów, audytorów, prawników i programistów pomoże Ci osiągnąć znakomite wyniki biznesowe, koncentrując się na maksymalizowaniu wartości. Posiadamy ponad 120 profesjonalistów z ponad 200 certyfikatami w obszarze przepływów pracy IT (ITSM, ITOM, SPM) oraz przepływów pracy dla klientów i pracowników (CSM, HRSD).
Najlepiej od początku. Nasza historia sięga 2010 roku, kiedy założyciel SPOC, Marcin Tyburski, wziął udział w konferencji „Now at Work”. Jako doświadczony przedsiębiorca z kilkoma firmami IT na swoim koncie, zobaczył w ServiceNow ogromny potencjał. Zdecydował się na duży krok – stworzenie zespołu specjalistów, gotowych do wspólnego odkrywania nowopowstającej technologii. Tak narodził się SPOC, czyli Single Point of Contact.
Dziś, będąc firmą z 120+ ekspertami ServiceNow i oddziałem w Luksemburgu, jesteśmy gotowi na świetlaną przyszłość i dalszy rozwój.
120
ekspertów ServiceNow na pokładzie
200
certyfikatów w obszarze przepływów pracy IT (ITSM, ITOM, SPM) oraz przepływów pracy dla klientów i pracowników (CSM, HRSD)
250
udanych projektów
15
lat doświadczenia
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Polegamy na maksymalnej prostocie i rozwiązaniach przyjaznych użytkownikowi.
Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i reagujemy jeszcze zanim pojawią się problemy i przestoje.
Poza stosowaniem sprawdzonych rozwiązań, sami je tworzymy i rozwijamy, by oferować więcej niż standard.
Twoje potrzeby są dla nas najwyższym priorytetem. Projekty realizujemy w oparciu o Twoje obserwacje, analizę informacji zwrotnej i komunikację bezpośrednią.
Mirosław Medoń
Chief Techinal Officer
Jako Engineering Manager Milena aktywnie uczestniczy w onboardingu nowych klientów i transferach projektów. Wspólnie ze swoim zespołem wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie do rozbudowy instancji ServiceNow klienta o nowe funkcje. Dba również o to, aby problemy zgłaszane przez klientów były rozwiązywane na czas.
Milena Szklarska-Behlke
Engineering Manager
Piotr Górnikiewicz
Senior Account Executive
Adam posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT. Przez ostatnie 10 lat koncentrował się wyłącznie na ServiceNow i jest zaangażowany w budowanie SPOC od samego początku. Ostatnio skupia się na dostarczaniu ogólnych wskazówek, dotyczących strategicznych projektów naszych klientów, aby zapewnić doskonałe wyniki biznesowe.
Adam Bernaś
Chief Product Officer
Zorientowany na ludzi i proces Manager ds. rozwiązań ServiceNow z mnóstwem doświadczeń wdrożeniowych i działań doradczych obejmujących produkty wieloplatformowe – ITSM, Advanced Reporting, AppEngine i inne. Prowadzenie organizacji klientów poprzez ciągły dialog i pomoc w znalezieniu rozwiązań eliminujących najbardziej krytyczne luki i przynoszących najbardziej oczekiwane wartości.
Karol Skałowski
Engineering Manager
Certyfikowany (PMP®, PRINCE2®, Agile PM®) Project Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w złożonych projektach IT w różnych branżach: prawniczej, gazowej, farmaceutycznej i organizacjach pozarządowych. Pasjonatka efektywnej komunikacji. W swojej codziennej pracy wydobywa pełen potencjał ludzi, aby dostarczać projekty zgodne z najwyższymi standardami.
Marta Piotrowska
Senior Project Manager / Service Delivery Manager
Damian Jeszka
Senior ServiceNow Developer
Agnieszka Kozłowska
Senior ServiceNow Solution Consultant
4.52
z 5
CIS – IT Service Management
43 certyfikatów
CIS – Discovery
15 certyfikatów
CIS – Strategic Portfolio Management
11 certyfikatów
CIS – Human Resources
8 certyfikatów
CIS – Customer Service Management
12 certyfikatów
CIS – Event Management
5 certyfikatów
CIS – Software Asset Management
2 certifikaty
CIS – Application Portfolio Management
3 certyfikaty
CIS – Service Mapping
5 certyfikatów
CIS – Cloud Provisioning
and Governance
2 certyfikaty
CIS – Risk and Compliance
3 certyfikaty
CIS – Hardware Asset Management
1 certyfikat
CIS – Security Incident Response
1 certyfikat
Certified System
Administrator
75 certyfikaty
Certified Application
Developer
53 certyfikaty
CAS – Performance Analytics
8 certyfikatów
Certified Technical
Architect (CTA)
3 certyfikaty
Certified Master
Architect (CMA)
1 certyfikat
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Niezależnie od tego, czy oczekujesz całościowego wsparcia ServiceNow, czy wolisz kształcić swoich wewnętrznych specjalistów, jesteśmy tu dla Ciebie – gotowi rozwiązać Twoje problemy lub podzielić się z Tobą naszym know-how.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Jesteśmy jedną z nielicznych firm w Europie, która otrzymała oficjalny tytuł ELITE ServiceNow Partner. Co to oznacza? Dostęp do najlepszych praktyk branżowych i wysoko wykwalifikowanych ekspertów.
Świadcząc pełen zakres usług ServiceNow, od wdrożenia po rozwój i wsparcie, jesteśmy Twoim pojedynczym punktem kontaktu we wszystkich wyzwaniach związanych z platformą.
Niezależnie od tego, czy oczekujesz całościowego wsparcia ServiceNow, czy wolisz kształcić swoich wewnętrznych specjalistów, jesteśmy tu dla Ciebie – gotowi rozwiązać Twoje problemy lub podzielić się z Tobą naszym know-how.
Jeśli potrzebujesz godnego zaufania partnera, działającego w Europie, dobrze się składa. Dzięki dwóm różnym europejskim lokalizacjom, jesteśmy przygotowani na współpracę zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym.
Porozmawiajmy o współpracy