Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks. Zalecany pakiet godzin: 2-10 md/miesiąc.
Zwiększ wydajność oraz rozwijaj strategicznie platformę ServiceNow
Naprawa usterek, rozszerzanie funkcjonalności, czy dalszy rozwój platformy? Nasz zespół zoptymalizuje Twoją platformę ServiceNow, pamiętając o wszelkich aktualizacjach i najnowszych rozwiązaniach.
Co klient zyskuje dzięki usłudze supportu? Przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa oraz czas na działania strategiczne.
Oprócz pełnej koordynacji codziennych zadań, upgrade’u, realizacji zadań powtarzalnych oraz rozwojowych zadań deweloperskich, wspieramy naszych klientów także od warstwy konsultingowej.
Otrzymane wsparcie na poziomie doradczym obejmuje identyfikację dodatkowych potrzeb w celu zwiększania satysfakcji użytkowników i automatyzacji ich pracy.
Co klient zyskuje dzięki usłudze supportu? Przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa oraz czas na działania strategiczne.
Oprócz pełnej koordynacji codziennych zadań, upgrade’u, realizacji zadań powtarzalnych oraz rozwojowych zadań deweloperskich, wspieramy naszych klientów także od warstwy konsultingowej.
Otrzymane wsparcie na poziomie doradczym obejmuje identyfikację dodatkowych potrzeb w celu zwiększania satysfakcji użytkowników i automatyzacji ich pracy.
Basic
Standard
Professional
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks. Zalecany pakiet godzin: 2-10 md/miesiąc.
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, coroczną aktualizację ServiceNow oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >10-20 md/miesiąc.
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST, z całodobowym wsparciem dla incydentów P1. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, jeden Health Check i jedną aktualizację rocznie, konsulting oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >20 md/miesiąc.
Basic
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks. Zalecany pakiet godzin: 2-10 md/miesiąc.
Standard
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, coroczną aktualizację ServiceNow oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >10-20 md/miesiąc.
Professional
Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST, z całodobowym wsparciem dla incydentów P1. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, jeden Health Check i jedną aktualizację rocznie, konsulting oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >20 md/miesiąc.
Wypróbuj ServiceNow Support:
Możesz liczyć na nasze pełne wsparcie w przypadku niespodziewanych awarii na Twoim środowisku ServiceNow. Efektywnie i szybko rozwiążemy Twoje incydenty oraz skoordynujemy całą komunikację z dostawcą (ServiceNow).
Gwarantowane SLA pozwoli Ci na uzyskanie odpowiedzi i rozwiązania w możliwie najkrótszym czasie przy zachowanej wysokiej jakości usługi.
Jeśli użytkownicy Twojego środowiska są rozproszeni w różnych strefach czasowych, możesz skorzystać ze wsparcia on-call 24/7/365, które obowiązuje dla pilnych awarii poza standardowymi godzinami biznesowymi.
Brakuje Ci czasu, zasobów lub wiedzy? Pozwól nam zająć się powtarzalnymi zadaniami na platformie, abyś mógł skupić się na rozwoju strategicznym.
Pozbądź się administracyjnych obciążeń. Nasi Service Delivery Managerowie będą koordynować bieżące zadania i informować Cię o kluczowych postępach w ramach usługi. Zespół zajmie się również powtarzalnymi zadaniami, takimi jak resetowanie haseł i nadawanie uprawnień.
Bądź na bieżąco z najnowszymi funkcjami platformy – zadbamy o regularne aktualizacje Twojego środowiska.
Więcej
Jeśli chcesz wprowadzać mniejsze modyfikacje na platformie ServiceNow i kreować wartość biznesową bez potrzeby powoływania projektu, skonfigurujemy i zaimplementujemy potrzebne rozwiązania w formie zmian (change requests).
Jeśli brakuje Ci dobrych praktyk w zakresie zarządzania instancją lub potrzebujesz wsparcia w standaryzacji procesów, pomożemy Ci je zdefiniować i wdrożyć.
Martwisz się o koszty? Oferujemy elastyczne modele dostosowane do Twoich specyficznych potrzeb, zapewniając najlepszy stosunek jakości do ceny.
Zarządzanie incydentem
Zarządzanie zmianą
Katalog usług
Aktualizacje platformy
Doradztwo techniczne
Mitygacja ryzyka
Nasz proces zarządzania incydentem pozwala na mitygację ryzyka i konsekwencji potencjalnych błędów w Twoim środowisku. Incydenty są obsługiwane w ramach SLA, dzięki czemu zyskujesz gwarancję czasu odpowiedzi i rozwiązania. Dla incydentów krytycznych sugerujemy wykorzystanie usługi 24/7/365, która gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ciągłości biznesowej.
Rozwój platformy
Implementuj nowe funkcjonalności i rozszerzaj możliwości swojej platformy dla użytkowników. Twoja platforma będzie rozwijana zgodnie z najnowszymi trendami oraz potrzebami biznesowymi w oparciu o nasz proces Change Management. Nasz zespół chętnie przedstawi swoje pomysły i obserwacje dot. rozwoju Twojej platformy, bazując na swojej codziennej pracy.
Odciążenie z zadań
Obsługujemy zadania administracyjne (np. resety haseł, nadawanie uprawnień), dzięki czemu możesz w pełni skupić się na działaniach strategicznych w Twojej organizacji. Równocześnie, możesz także współpracować z naszymi ekspertami nad pokryciem najbardziej wymagających obszarów bez potrzeby budowania wewnętrznego zespołu.
Regularne upgrade’y
Dzięki upgrade’om dostępnym dla platformy, zyskasz dostęp do nowych funkcjonalności ServiceNow oraz istotnych patchy. Przeprowadzimy Cię w pełni przez proces upgrade’u, zarówno od strony komunikacyjno-administracyjnej, jak i technicznej (development, przygotowanie scenariuszy testowych, testowanie).
Profesjonalne wsparcie
Pomożemy Ci w rozwiązaniu wyzwań technicznych i przetłumaczeniu potrzeb biznesowych na język IT. Poprowadzimy Cię we właściwym kierunku rozwojowym, biorąc pod uwagę Twoją branżę oraz środowisko biznesowe. Będziemy wspierać Cię w generowaniu większej efektywności oraz satysfakcji biznesowej.
Zarządzanie incydentem
Mitygacja ryzyka
Nasz proces zarządzania incydentem pozwala na mitygację ryzyka i konsekwencji potencjalnych błędów w Twoim środowisku. Incydenty są obsługiwane w ramach SLA, dzięki czemu zyskujesz gwarancję czasu odpowiedzi i rozwiązania. Dla incydentów krytycznych sugerujemy wykorzystanie usługi 24/7/365, która gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ciągłości biznesowej.
Zarządzanie zmianą
Rozwój platformy
Implementuj nowe funkcjonalności i rozszerzaj możliwości swojej platformy dla użytkowników. Twoja platforma będzie rozwijana zgodnie z najnowszymi trendami oraz potrzebami biznesowymi w oparciu o nasz proces Change Management. Nasz zespół chętnie przedstawi swoje pomysły i obserwacje dot. rozwoju Twojej platformy, bazując na swojej codziennej pracy.
Katalog usług
Odciążenie z zadań
Obsługujemy zadania administracyjne (np. resety haseł, nadawanie uprawnień), dzięki czemu możesz w pełni skupić się na działaniach strategicznych w Twojej organizacji. Równocześnie, możesz także współpracować z naszymi ekspertami nad pokryciem najbardziej wymagających obszarów bez potrzeby budowania wewnętrznego zespołu.
Aktualizacje platformy
Regularne upgrade’y
Dzięki upgrade’om dostępnym dla platformy, zyskasz dostęp do nowych funkcjonalności ServiceNow oraz istotnych patchy. Przeprowadzimy Cię w pełni przez proces upgrade’u, zarówno od strony komunikacyjno-administracyjnej, jak i technicznej (development, przygotowanie scenariuszy testowych, testowanie).
Doradztwo techniczne
Profesjonalne wsparcie
Pomożemy Ci w rozwiązaniu wyzwań technicznych i przetłumaczeniu potrzeb biznesowych na język IT. Poprowadzimy Cię we właściwym kierunku rozwojowym, biorąc pod uwagę Twoją branżę oraz środowisko biznesowe. Będziemy wspierać Cię w generowaniu większej efektywności oraz satysfakcji biznesowej.
Bezpieczne i bezproblemowe włączenie nowego dostawcy z płynnym transferem wiedzy.
Pełna koordynacja i plan po naszej stronie, niezależnie od tego czy zespołem źródłowym jest Twój wewnętrzny zespół, czy inny dostawca.
Pomożemy Ci w zebraniu wymagań biznesowych z naszymi konsultantami technicznymi.
Przeprowadzimy Cię przez proces budowania roadmapy, skupiając się na najważniejszych obszarach dla Twojej organizacji.
Koordynacją prac zajmie się Service Delivery Manager, a zaangażowanie z Twojej strony będzie minimalne.
Zespół techniczny koordynuje komunikację z ServiceNow, a Ty jesteś informowany o krytycznych aspektach usługi, które szczególnie Cię interesują.
Zadbaj o swoją platformę