ServiceNow
Support

Zwiększ wydajność oraz rozwijaj strategicznie platformę ServiceNow

Wsparcie dla ServiceNow, którego potrzebujesz

Naprawa usterek, rozszerzanie funkcjonalności, czy dalszy rozwój platformy? Nasz zespół zoptymalizuje Twoją platformę ServiceNow, pamiętając o wszelkich aktualizacjach i najnowszych rozwiązaniach.

Co klient zyskuje dzięki usłudze supportu? Przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa oraz czas na działania strategiczne.

Oprócz pełnej koordynacji codziennych zadań, upgrade’u, realizacji zadań powtarzalnych oraz rozwojowych zadań deweloperskich, wspieramy naszych klientów także od warstwy konsultingowej.

Otrzymane wsparcie na poziomie doradczym obejmuje identyfikację dodatkowych potrzeb w celu zwiększania satysfakcji użytkowników i automatyzacji ich pracy.

Co klient zyskuje dzięki usłudze supportu? Przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa oraz czas na działania strategiczne.

Oprócz pełnej koordynacji codziennych zadań, upgrade’u, realizacji zadań powtarzalnych oraz rozwojowych zadań deweloperskich, wspieramy naszych klientów także od warstwy konsultingowej.

Otrzymane wsparcie na poziomie doradczym obejmuje identyfikację dodatkowych potrzeb w celu zwiększania satysfakcji użytkowników i automatyzacji ich pracy.

Eksperckie wskazówki dotyczące usług wsparcia i rozwoju platformy

Pakiety ServiceNow Support

Basic

Standard

Professional

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks. Zalecany pakiet godzin: 2-10 md/miesiąc.

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, coroczną aktualizację ServiceNow oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >10-20 md/miesiąc.

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST, z całodobowym wsparciem dla incydentów P1. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, jeden Health Check i jedną aktualizację rocznie, konsulting oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >20 md/miesiąc.

Basic

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks. Zalecany pakiet godzin: 2-10 md/miesiąc.

Standard

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, coroczną aktualizację ServiceNow oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >10-20 md/miesiąc.

Professional

Obejmuje usługi od 08:00 do 17:00 CET/CEST, z całodobowym wsparciem dla incydentów P1. Zapewnia Service Delivery Managera oraz konfigurację Service Catalog Tasks, jeden Health Check i jedną aktualizację rocznie, konsulting oraz wdrażanie zmian. Zalecany pakiet godzin: >20 md/miesiąc.

Dlaczego warto?

Jedna usługa, wiele możliwości

Wypróbuj ServiceNow Support: 

Większe bezpieczeństwo

Możesz liczyć na nasze pełne wsparcie w przypadku niespodziewanych awarii na Twoim środowisku ServiceNow. Efektywnie i szybko rozwiążemy Twoje incydenty oraz skoordynujemy całą komunikację z dostawcą (ServiceNow).

Gwarancja SLA

Gwarantowane SLA pozwoli Ci na uzyskanie odpowiedzi i rozwiązania w możliwie najkrótszym czasie przy zachowanej wysokiej jakości usługi.

Całodobowe wsparcie

Jeśli użytkownicy Twojego środowiska są rozproszeni w różnych strefach czasowych, możesz skorzystać ze wsparcia on-call 24/7/365, które obowiązuje dla pilnych awarii poza standardowymi godzinami biznesowymi.

Skupienie na strategii

Brakuje Ci czasu, zasobów lub wiedzy? Pozwól nam zająć się powtarzalnymi zadaniami na platformie, abyś mógł skupić się na rozwoju strategicznym.

Odciążenie z zadań

Pozbądź się administracyjnych obciążeń. Nasi Service Delivery Managerowie będą koordynować bieżące zadania i informować Cię o kluczowych postępach w ramach usługi. Zespół zajmie się również powtarzalnymi zadaniami, takimi jak resetowanie haseł i nadawanie uprawnień.

Regularne aktualizacje

Bądź na bieżąco z najnowszymi funkcjami platformy – zadbamy o regularne aktualizacje Twojego środowiska.

Więcej

Konfiguracja i rozwój

Jeśli chcesz wprowadzać mniejsze modyfikacje na platformie ServiceNow i kreować wartość biznesową bez potrzeby powoływania projektu, skonfigurujemy i zaimplementujemy potrzebne rozwiązania w formie zmian (change requests).

Standaryzacja procesów

Jeśli brakuje Ci dobrych praktyk w zakresie zarządzania instancją lub potrzebujesz wsparcia w standaryzacji procesów, pomożemy Ci je zdefiniować i wdrożyć.

Elastyczne zarządzanie kosztami

Martwisz się o koszty? Oferujemy elastyczne modele dostosowane do Twoich specyficznych potrzeb, zapewniając najlepszy stosunek jakości do ceny.

Skontaktuj się

Wspólnie rozwiniemy Twoją platformę

Zarządzanie incydentem

Zarządzanie zmianą

Katalog usług

Aktualizacje platformy

Doradztwo techniczne

Mitygacja ryzyka

Nasz proces zarządzania incydentem pozwala na mitygację ryzyka i konsekwencji potencjalnych błędów w Twoim środowisku. Incydenty są obsługiwane w ramach SLA, dzięki czemu zyskujesz gwarancję czasu odpowiedzi i rozwiązania. Dla incydentów krytycznych sugerujemy wykorzystanie usługi 24/7/365, która gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ciągłości biznesowej.

Rozwój platformy

Implementuj nowe funkcjonalności i rozszerzaj możliwości swojej platformy dla użytkowników. Twoja platforma będzie rozwijana zgodnie z najnowszymi trendami oraz potrzebami biznesowymi w oparciu o nasz proces Change Management. Nasz zespół chętnie przedstawi swoje pomysły i obserwacje dot. rozwoju Twojej platformy, bazując na swojej codziennej pracy.

Odciążenie z zadań

Obsługujemy zadania administracyjne (np. resety haseł, nadawanie uprawnień), dzięki czemu możesz w pełni skupić się na działaniach strategicznych w  Twojej organizacji. Równocześnie, możesz także współpracować z naszymi ekspertami nad pokryciem najbardziej wymagających obszarów bez potrzeby budowania wewnętrznego zespołu.

Regularne upgrade’y

Dzięki upgrade’om dostępnym dla platformy, zyskasz dostęp do nowych funkcjonalności ServiceNow oraz istotnych patchy. Przeprowadzimy Cię w pełni przez proces upgrade’u, zarówno od strony komunikacyjno-administracyjnej, jak i technicznej (development, przygotowanie scenariuszy testowych, testowanie).

Profesjonalne wsparcie

Pomożemy Ci w rozwiązaniu wyzwań technicznych i przetłumaczeniu potrzeb biznesowych na język IT. Poprowadzimy Cię we właściwym kierunku rozwojowym, biorąc pod uwagę Twoją branżę oraz środowisko biznesowe. Będziemy wspierać Cię w generowaniu większej efektywności oraz satysfakcji biznesowej.

Zarządzanie incydentem

Mitygacja ryzyka

Nasz proces zarządzania incydentem pozwala na mitygację ryzyka i konsekwencji potencjalnych błędów w Twoim środowisku. Incydenty są obsługiwane w ramach SLA, dzięki czemu zyskujesz gwarancję czasu odpowiedzi i rozwiązania. Dla incydentów krytycznych sugerujemy wykorzystanie usługi 24/7/365, która gwarantuje bezpieczeństwo w zakresie ciągłości biznesowej.

Zarządzanie zmianą

Rozwój platformy

Implementuj nowe funkcjonalności i rozszerzaj możliwości swojej platformy dla użytkowników. Twoja platforma będzie rozwijana zgodnie z najnowszymi trendami oraz potrzebami biznesowymi w oparciu o nasz proces Change Management. Nasz zespół chętnie przedstawi swoje pomysły i obserwacje dot. rozwoju Twojej platformy, bazując na swojej codziennej pracy.

Katalog usług

Odciążenie z zadań

Obsługujemy zadania administracyjne (np. resety haseł, nadawanie uprawnień), dzięki czemu możesz w pełni skupić się na działaniach strategicznych w  Twojej organizacji. Równocześnie, możesz także współpracować z naszymi ekspertami nad pokryciem najbardziej wymagających obszarów bez potrzeby budowania wewnętrznego zespołu.

Aktualizacje platformy

Regularne upgrade’y

Dzięki upgrade’om dostępnym dla platformy, zyskasz dostęp do nowych funkcjonalności ServiceNow oraz istotnych patchy. Przeprowadzimy Cię w pełni przez proces upgrade’u, zarówno od strony komunikacyjno-administracyjnej, jak i technicznej (development, przygotowanie scenariuszy testowych, testowanie).

Doradztwo techniczne

Profesjonalne wsparcie

Pomożemy Ci w rozwiązaniu wyzwań technicznych i przetłumaczeniu potrzeb biznesowych na język IT. Poprowadzimy Cię we właściwym kierunku rozwojowym, biorąc pod uwagę Twoją branżę oraz środowisko biznesowe. Będziemy wspierać Cię w generowaniu większej efektywności oraz satysfakcji biznesowej.

Potrzebujesz pełnego wsparcia dla platformy ServiceNow?
Z nami zyskujesz:

Bezpieczne i bezproblemowe włączenie nowego dostawcy z płynnym transferem wiedzy.

Pełna koordynacja i plan po naszej stronie, niezależnie od tego czy zespołem źródłowym jest Twój wewnętrzny zespół, czy inny dostawca.

Pomożemy Ci w zebraniu wymagań biznesowych z naszymi konsultantami technicznymi.

Przeprowadzimy Cię przez proces budowania roadmapy, skupiając się na najważniejszych obszarach dla Twojej organizacji.

Koordynacją prac zajmie się Service Delivery Manager, a zaangażowanie z Twojej strony będzie minimalne.

Zespół techniczny koordynuje komunikację z ServiceNow, a Ty jesteś informowany o krytycznych aspektach usługi, które szczególnie Cię interesują.

Wybierz najlepsze usługi supportowe

Zadbaj o swoją platformę

ServiceNow bez tajemnic

Skontaktuj się z nami