Dostarczamy usługi w obszarze Platformy ServiceNow od 10 lat, awansując dzisiaj na partnera ELITE ServiceNow! Aby być w segmencie Elite, partner musi spełniać określone kryteria w zakresie dojrzałości rynkowej (the go-to-market maturity) i osiągnięcia dojrzałości programistycznej (the offering development maturity). Poniżej dowiesz się o nich więcej.
Segmenty partnerskie ServiceNow
Istnieje 5 segmentów partnerskie, przez które partnerzy ServiceNow mogą przejść, zaczynając od najwyższego:
- Global Elite (nasz kolejny kamień milowy do osiągnięcia),
- Elite – nasze dzisiejsze osiągnięcie,
- Premier (SPOC awansował na partnera Premier w 2017 r. – wówczas segment nazywał się „Silver”),
- Specjalist (SPOC awansował na partnera Specialist w 2016 r. – wówczas segment nazywał się „Bronze”),
- Registered (SPOC dołączył do Ekosystemu Partnerów ServiceNow w 2010 r. jako dedykowany zespół w MWT Solutions).
Awanse do poszczególnych segmentów następują stopniowo, segment po segmencie i składają się na nie:
DOJRZAŁOŚĆ PROGRAMISTYCZNA PARTNERA SERVICENOW
(the offering development maturity)
- Zadowolenie klienta – w celu dostarczenia wdrożeń wartościowych dla klientów, którzy są gotowi podzielić się swoją opinią na temat współpracy i dostawy odpowiadającej na ankiety CSAT (sprawdź naszą tutaj),
- Szkolenia z wiedzy o platformie – w celu zdobycia i dalszego poszerzenia wiedzy na temat platformy poprzez ukończenie certyfikowanych szkoleń i egzaminów przez wszystkich interesariuszy po stronie partnera, którzy biorą udział w procesach sprzedaży, przedsprzedaży, konsultacji i dostaw (sprawdź nasze wyniki tutaj),
Pierwsze jest efektem końcowym, a drugie jest podstawą sukcesu przedsięwzięć w obszarze wprowadzenia na rynek.
DOJRZAŁOŚĆ RYNKOWA
(the go-to-market maturity)
- Wdrożenia platformy – w celu zdobycia wiedzy specjalistycznej w zakresie dostarczania projektów ServiceNow i stopniowego wzbogacania jej w nowych obszarach (ITSM, ITOM, ITBM, Security, GRC, HRSD, CSM, App Engine – sprawdź nasze wyniki tutaj),
- Rozwój aplikacji ServiceNow – w celu opracowania aplikacji, które pomyślnie przeszły certyfikację ServiceNow i od tego momentu są dostępne w Sklepie (sprawdź nasze aplikacje tutaj).
Przypisanie do określonego segmentu partnerskiego jest wynikiem w danym roku obrotowym (ostatnie 365 dni). Jest to więc proces ciągłego doskonalenia – z korzyścią na koniec dnia dla klienta, partnera i samej platformy.