Zyskaj nowe możliwości i rozwijaj się szybciej niż kiedykolwiek dzięki platformie ServiceNow
Wprowadź narzędzia do automatyzacji procesów w działach IT, Customer Service i HR i osiągaj cele biznesowe.
Udane wdrożenie ServiceNow to ważna część przemiany biznesowej i organizacyjnej.
Jako eksperci od platformy poprowadzimy Cię przez cały proces, zaczynając od dogłębnej analizy środowiska biznesowego i technicznego, aż po support i projektowanie wewnętrznych kampanii marketingowych.
Na każdym etapie działamy zgodnie z najlepszymi praktykami, które wypracowaliśmy podczas realizacji ponad 300 podobnych projektów.
Często dostaję pytania o najlepsze sposoby na wdrożenie ServiceNow. Moim zdaniem kluczową kwestią jest dogłębne zrozumienie wyzwań biznesowych, z jakimi mierzy się dana firma, a następnie bliska współpraca doświadczonego zespołu deweloperskiego.
To, co klienci najbardziej cenią we współpracy z nami, to otwarte podejście i pełne zaangażowanie.
Nasz zespół zawsze dąży przede wszystkim do osiągnięcia najlepszych możliwych wyników – i właśnie to zyskują firmy, które zdecydowały się rozpocząć z nami swoją przygodę z usługą ServiceNow.
Udane wdrożenie ServiceNow to ważna część przemiany biznesowej i organizacyjnej.
Jako eksperci od platformy poprowadzimy Cię przez cały proces, zaczynając od dogłębnej analizy środowiska biznesowego i technicznego, aż po support i projektowanie wewnętrznych kampanii marketingowych.
Na każdym etapie działamy zgodnie z najlepszymi praktykami, które wypracowaliśmy podczas realizacji ponad 300 podobnych projektów.
Często dostaję pytania o najlepsze sposoby na wdrożenie ServiceNow. Moim zdaniem kluczową kwestią jest dogłębne zrozumienie wyzwań biznesowych, z jakimi mierzy się dana firma, a następnie bliska współpraca doświadczonego zespołu deweloperskiego.
To, co klienci najbardziej cenią we współpracy z nami, to otwarte podejście i pełne zaangażowanie.
Nasz zespół zawsze dąży przede wszystkim do osiągnięcia najlepszych możliwych wyników – i właśnie to zyskują firmy, które zdecydowały się rozpocząć z nami swoją przygodę z usługą ServiceNow.
Spróbuj wdrożenia ServiceNow
Szukasz skalowalnego rozwiązania, które będzie w stanie obsłużyć rosnącą liczbę zleceń bez zatrudniania dodatkowych osób.
Chcesz zautomatyzować codzienne zadania we wszystkich kluczowych działach i usprawnić pracę całej organizacji
Zależy Ci na skutecznym utrzymaniu rozwiązania i bieżącym wsparciu technicznym od partnera wdrożeniowego.
Potrzebujesz dostawcy, który zapewni Ci bieżące wsparcie, aby sprawnie odpowiadać na potrzeby rozwijającego się biznesu.
Chcesz połączyć swoją wizję rozwoju ze strategią wdrożeniową I wyznaczyć jasne I mierzalne cele.
Pragniesz pracować na najlepszych narzędziach, które zapewnią dodatkową wartość Twojemu biznesowi
Więcej
Twoim celem jest zmniejszenie rotacji pracowników dzięki przyjaznym i intuicyjnym narzędziom, które usprawniają ich codzienną pracę.
Chcesz monitorować swoje wskaźniki KPI, korzystając z dokładnej i regularnej analizy danych biznesowych.
Napotykasz problemy ze zgodnością i chcesz je wyeliminować dzięki narzędziom umożliwiającym integrację z innymi dostawcami.
Business Case Review
Warsztaty wdrożeniowe
Plan wdrożenia
Wsparcie powdrożeniowe
Nowoczesna odpowiedź na Twoje potrzeby
Wdrożenie rozpoczynamy od dogłębnej analizy Twojego otoczenia biznesowego i poznania Twoich celów. W ten sposób staramy się zrozumieć jakie wyniki chcesz osiągnąć dzięki wdrożeniu SN.
Warsztaty dostosowane do potrzeb
Aby umożliwić Ci rozwój w wybranym kierunku, przygotowujemy program warsztatów oparty o Twoje indywidualne wymagania. Wynikiem warsztatów zazwyczaj jest backlog wdrożenia, wstępny budżet oraz harmonogram.
Holistyczne prowadzenie projektu
Dostarczamy specjalistów wykwalifikowanych w obszarze testów, szkoleń i projektowania architektury platformy. Na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie Project Managera i działanie zgodnie z opracowanym planem.
Business Case Review
Warsztaty wdrożeniowe
Plan wdrożenia
Rozwiązania zapewniające krótkoterminowe i długoterminowe zwroty z inwestycji
Odpowiedzi na Twoje konkretne potrzeby już od pierwszego dnia
Inspiracja do pełnego poznania i wykorzystywania ServiceNow
Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych, dostępnych dzięki platformie
Pełne wsparcie – od wdrożenia ServiceNow po jego rozwój i utrzymanie
Sprawne wdrożenie i znaczna oszczędność czasu
Zdefiniowane i ulepszone procesy we wszystkich kluczowych działach
Prowadzenie przez wszystkie aspekty zmiany biznesowej: certyfikacje, szkolenia i marketing
Zyskaj jeszcze więcej dzięki workflowom i automatyzacji